چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟
اخبار اخبار تکنولوژی

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

تبلیغات بنری


غزل زیاری: پاسخ افراد مختلف به این سوال که نگهداری و مراقبت از گیاهان آپارتمانی چقدر سخت است؟ بستگی داره از کی بپرسی

اخیرا دستگاهی طراحی شده است که می تواند در این زمینه کمک کند. این دستگاه Smartyplants نام دارد و در واقع نوعی حسگر است که می تواند انواع اطلاعات گیاه شما را مستقیماً به گوشی هوشمند شما ارسال کند.

این دستگاه چه کاری انجام می دهد؟

ایده اصلی ساخت این سنسور ساده است. به سادگی سنسور را در خاک گیاه آپارتمانی خود قرار دهید. این سنسور همه چیز را از محتوای خاک و رطوبت سالم گرفته تا اطلاعاتی در مورد میزان نور، دما و رطوبت به شما می دهد. اگر واقعاً نمی دانید چگونه با گیاه خود رفتار کنید، استفاده از این دستگاه راهی عالی برای بی نقص نگه داشتن گیاهتان در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

اما چرا برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی خود به دستگاه هایی مانند Smartyplants نیاز داریم؟

برخی افراد می توانند وضعیت گیاهان آپارتمانی خود را به خوبی تشخیص دهند و به خوبی از آنها مراقبت کنند، اما بسیاری از افراد مهارت لازم برای این کار را ندارند. فقط در انگلیس سالانه بیش از 38 میلیون گیاه آپارتمانی از بین می روند که آمار عجیبی است. از این رو ایده ایجاد گیاهان هوشمند مطرح شد تا با حفظ و مراقبت از این گیاهان، زندگی را برای گیاهان و مردم آسانتر کند.

کمبود آب یا آبیاری بیش از حد باعث آسیب زیادی به گیاهان سرپوشیده و حتی از بین رفتن آنها می شود.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

این سنسور اطلاعات دقیقی در مورد سطح رطوبت خاک گیاهان آپارتمانی و زمان آبیاری یا تامین مواد مغذی آنها در اختیار صاحب گلدان قرار می دهد.

به گفته مسئولان این شرکت، این دستگاه علاوه بر بررسی وضعیت گیاهان داخلی، به افراد امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، آنها را به سیستم خانه هوشمند خود اضافه کنند و در صورت لزوم اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت از گیاهان خود دریافت کنند در عین حال، این دستگاه به شما کمک می کند تا بر روی گیاهان مناسب با محیط خانه شما پیدا کنید.

چگونه از گیاهان آپارتمانی مراقبت کنیم؟

در صورتی که گیاهان داخلی اصلاح شده ژنتیکی به تمیز کردن هوای خانه کمک می کنند، تهیه گیاه داخلی مناسب برای خانه به شما کمک می کند بدون نیاز به خرید دستگاه تصفیه هوا، هوای تمیزتر و مطبوع تری در خانه داشته باشید.

منبع: باجر

54321

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *