اخبار اخبار اقتصادی

کاربران همستر کامبت میلیاردر می‌شوند!

تبلیغات بنری


به گزارش -، بازی Hamster Kombat در سال 2024 توسط توسعه دهندگان در اپلیکیشن تلگرام پایه گذاری شد. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا سکه های درون بازی را با توکن مبادله کنند. این پلتفرم به بازیکنان خود با توکن بومی HMSTR برای تکمیل ماموریت‌ها و ارجاعات درون بازی پاداش می‌دهد.

علیرغم انتقاداتی که در مورد مسائل حفظ حریم خصوصی داده ها و روش های مشکوک جذب کاربر وجود دارد، ترکیب منحصر به فرد این پلتفرم از ارزهای دیجیتال و بازی بیش از 300 میلیون بازیکن فعال را به خود جذب کرده است.

با توجه به نمودار نوسان قیمت موج معاملاتی، با وجود روند نزولی، تقاضا برای توکن HMSTR بالا است زیرا بالای 0.20 دلار است. قیمت HMSTR احتمالاً تا پایان سال 2024 به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا انتظار می رود که بازی با فصل آلت کوین مطابقت داشته باشد.

با توجه به سطوح فیبوناچی، بالاترین روند معکوس شدن توکن رزمی همستر احتمالا به 0.90 دلار خواهد رسید. خوشبینانه است که روند صعودی می تواند تا سطح روانی 1 دلار ادامه یابد.

از آنجایی که فضای بازی های رمزنگاری شده در سال 2025 گسترش می یابد، انتظار می رود بازیکن بعدی در این زمین بازی Cobbett the Hamster باشد. علاوه بر این، این پلتفرم پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در فضای بازی و ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. در صورت ادامه این روند، قیمت توکن HMSTR در سال 2025 به 3 دلار خواهد رسید.

منبع: Coinpedia

227227

کاربران همستر کمبت میلیاردر می شوند!

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *