اخبار اخبار عمومی

کسی از «آرین» ۳ ساله خبر دارد؟/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو از تسنیم، ساعت 19 روز جمعه 17 تیرماه سال جاری مرد میانسالی هراسان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خطاب به اپراتور گفت: برای تفریح ​​به همراه پسران خردسالم به پارک شهر رفتیم. ، اما یکی از آنها گم شده است. لطفا کمک کنید.

دقایقی بعد ماموران پلیس در پارک شهر توقف کردند و پدر خانواده را برای تحقیق از وی هدف قرار دادند. وی جزئیات را اینگونه توضیح داد: پارک شلوغ بود و پس از 10 دقیقه بازی روی تاب، بچه ها را به سرسره بردم. پسر 3 ساله مان آریا همراه ما بود. آرن به سمت براکت بزرگتر رفت و آرمین به سمت براکت کوچکتر

وی ادامه داد: می خواستم به سمت آرین بروم که ناگهان آرمین داخل سرسره افتاد، برای بلند کردنش هجوم بردم. این داستان چند لحظه بیشتر طول نکشید اما یکبار که به سرسره بزرگتر برگشتم خبری از آرین نبود! آن موقع آنقدر ترسیده بودم که نمی توانستم درست فکر کنم و این طرف و آن طرف می دویدم اما خبری از بچه نبود و با سروصدای من مردمی جمع شدند که به پارک آمدند و کمکم کردند بچه را پیدا کنم. اما خبری از العریان نبود. ما حدود 15 دقیقه در پارک بودیم که این اتفاق برای بچه ها افتاد و بعد هر چه دنبال می کردیم پسرم پیدا نشد.

ماموران پلیس در اولین قدم به جستجو در پارک پرداختند اما آریان را پیدا نکردند ساعتی بعد آتش نشانان برای شیرجه رفتن از استخر رفتند اما اثری از او پیدا نشد.

با شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و امور جنایی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی یازدهم تهران بزرگ وارد عمل شدند اما پس از استعلام از سازمان بهزیستی و پزشکی قانونی، هیچ ردی از کودک گمشده پیدا نکردند. .

در شاخه بعدی تحقیقات خود، بازرسان دوربین های نظارتی پارک را بررسی کردند. تصاویر دوربین ها نشان می داد که کودک بدون توجه به اتفاقاتی که در اطرافش می افتد به سمت بیمارستان فیاضبخش در حال حرکت است و در حالی که سرش را پایین انداخته بود به آرامی به مسیر خود ادامه می دهد اما در نقطه ای از مسیر دیگر دوربینی وجود نداشت تا بتوانند تعقیب کنند. به او.

پدر آریانه در گفت وگو با خبرنگار شبکه اجتماعی تسنیم گفت: بعد از این اتفاق حال روحی ام برای خودم و خانواده ام خوب نیست. مادر آریان که خون گریان است، هر لحظه از ناپدید شدن فرزندمان بیشتر گیج می شود. اکیداً از رئیس پلیس تهران تقاضا دارم اقدامات لازم را برای انجام تحقیقات دقیق تر انجام دهد.

به گزارش تسنیم، تحقیقات انجام شده از سوی بازپرسان اداره 11 آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده ادامه دارد و شهروندان در صورت داشتن اطلاعاتی از آریان مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

233233

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *