اخبار اخبار عمومی

کلاه ۴۹۰،۰۰۰ تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وب سایت رابو، انتشار این فیلم که دزدی گوشی را از جلوی خودپرداز بانک صادرات نشان می دهد، به سرعت در فضای مجازی تقریبا در تمامی سایت ها و کانال های خبری از خبرگزاری های رسمی و معروف گرفته تا … غیر رسمی و کمتر شناخته شده صفحات مجازی معروف این ویدئو را مجددا منتشر کردند.

سعید نیوز در خبری نوشت: همزمان یکی دیگر از مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان با تحریریه شهرند خبرنگار تماس گرفت و فیلمی از سرقت گوشی خود توسط همین دزد در تاریخ 10 تیر 1402 ارسال کرد با این تفاوت که دزد این بار اهل خیابان استاد معین محله گیشا تهران است که تصمیم به سرقت گوشی گرفت.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود! روز جمعه (دیروز) یعنی دو روز پس از انتشار ویدئوی اول و یک روز پس از انتشار ویدئوی دوم، صفحه روزنامه جام جم فیلم دیگری از سرقت گوشی توسط این سارق در سید جمال الدین اسدآبادی منتشر کرد. خیابانی واقع در محله یوسف آباد تهران و تنها ساعاتی بعد چهارمین فیلم نیز از سرقت گوشی وی در خیابان دماوند منتشر شد!

کاربران فضای مجازی با جستجوی کلاه دزد معروف متوجه شدند که قیمت این کلاه دزد بالا بوده و به نظر می رسد این کلاه 490 هزار تومان است.

233217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *