کلمه ویژه رهبر انقلاب برای پزشکیان /رهبری چه صفاتی برای سردار سلیمانی، آیت الله هاشمی، روحانی، خاتمی، محسنی اژه ای و ظریف به کار بردند؟
اخبار اخبار سیاسی

کلمه ویژه رهبر انقلاب برای پزشکیان /رهبری چه صفاتی برای سردار سلیمانی، آیت الله هاشمی، روحانی، خاتمی، محسنی اژه ای و ظریف به کار بردند؟

تبلیغات بنری


به گزارش -، نشست نمایندگان دوازدهمین اجلاس شورای اسلامی در روز یکشنبه؛ در 10 تیر 1403 در کنار رهبر معظم انقلاب ماندگار شد. مجیکیان که چندی پیش برای پنجمین بار به عنوان نماینده مردم تبریز وارد شورای اسلامی شده بود، رئیس مجلس منتخب را در دیدار با رهبری همراهی کرد. رهبر انقلاب در این دیدار با ارائه رهنمودها و توصیه های مهمی به نمایندگان مردم در مجلس، این مجلس را به همکاری با دولت چهاردهم توصیه کردند و موفقیت دولت را موفقیتی برای همه ارکان کشور دانستند. .

حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از سخنان خود وظیفه فوری مجلس دوازدهم را برای اعتماد به دولت مسعود مازیکیان بیان کردند.

اما از رهبر انقلاب استفاده کنید عبارت “خدا حفظ کند”. برای رئیس جمهور منتخب، این پیامدهای گسترده ای برای فضای مجازی به همراه داشت. رهبر انقلاب همواره از عناوین، جملات و عبارات خوبی برای روسای جمهور کشور و دیگر شخصیت های سیاسی و حتی غیرسیاسی استفاده کرده اند.

در واقع استفاده از این تعابیر و تعابیر حسنه همواره حکایت از نگاه مثبت رهبر معظم انقلاب به روسای جمهور، دولت های آنان و سایر شخصیت های سیاسی و غیرسیاسی دارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با این عبارات و فراخوان‌ها همواره از همه دولت‌های جمهوری اسلامی فارغ از جناح‌ها و اندیشه‌های سیاسی حمایت کرده‌اند و مهمترین آرزوی آنان و ملت ایران موفقیت دولت فعلی است. در زیر به عناوین و تعاریفی که رهبر انقلاب برای روسای جمهور و شخصیت های سیاسی، نظامی و حتی غیرسیاسی کشور داده اند می پردازیم.

1- حاج قاسم سلیمانی

شهید سلیمانی، قهرمان ایران و نماد محور مقاومت، یکی از چهره هایی است که رهبر انقلاب توضیحاتی دقیق و زیبایی درباره او داشتند.

او در اسلام و مکتب امام خمینی (ره) نمونه بارز روشنفکران بود – شهید سلیمانی اهل معنویت و اخلاص و آخرت طلب بود و اهل تظاهر نبود – شهید سلیمانی در زندگی خود استکبار را شکست داد و با شهادتش – (او) در قیامت است، معنویتش بالا می رود و شهادتش برجسته می شود: شهید سلیمانی نرم افزار مقاومت و مبارزه را به ملت ها آموزش داد.

2- سید ابراهیم رئیسی

شهید آیت الله رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور کشور بود و در طول سه سال خدمت خود به عنوان رئیس جمهور ایران از تلاش و خدمت به مردم غافل نشد و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد. شاید این شهید بزرگوار از رؤسای جمهوری باشد که در دوران حیات و شهادتش محبت آمیزترین القاب و عبارات را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است. رهبر انقلاب بارها از دولت سیزدهم به رهبری شهید سید ابراهیم رئیسی تمجید کردند. پس از شهادت این شهید والامقام رهبر معظم انقلاب چندین تعبیر دقیق و زیبا در مورد ایشان بیان شد که مسلماً تا سال ها در خاطره ها باقی خواهد ماند.

رئیس جمهور کارآمد و پرتلاش مردم کاظم الرضا – رئیس عزیزم خستگی ناپذیر بود – خشم او از ناسپاسی و تمسخر برخی افراد خاطی مانع از تلاش شبانه روزی برای بهبود و بهبود اوضاع نشد. به معنای واقعی کلمه خستگی ناپذیر بود – دلم برای رئیسم می سوزد – به عنوان مثال، رئیس عزیزم نشان داد که می توان رئیس دولتی بود که مجموعه ای از این ویژگی های فکری، قلبی و عملی را دارد و در عمل از آنها پیروی کرد – تجسم شعارهای انقلاب تلاش طاقت فرسا است.

3- حسن روحانی

رهبر انقلاب و اعضای دولت در دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور یازدهم و دوازدهم ایران، وی را رئیس جمهور مطلوب و قابل اعتماد و با کارنامه روشن انقلابی توصیف کردند. حضور آقای روحانی که سوابق انقلابی و انقلابی روشنی دارد و مواضع خوب و صحیح ایشان در سه دهه گذشته نیز از نقاط قوت دولت جدید به شمار می رفت.

رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا در سال 99 با انتقاد شدید و صریح از عملکرد برخی در برخورد با دولت و رئیس جمهور و توهین به آنها گفتند: توهین حرام است و انتقاد متفاوت است. از توهین، اما امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری، وحدت و انسجام نیاز دارد.

رهبر انقلاب نیز در حکم مجازات به حسن روحانی لقب عالم را نسبت دادند.

سخنان ویژه رهبر انقلاب خطاب به پزشکان/ رهبری برای سردار سلیمانی، آیت الله هاشمی، روحانی، خاتمی، محسنی آجی و ظریف چه القاب هایی به کار بردند؟

4- محمود احمدی نژاد

رهبر انقلاب محمود احمدی نژاد از رئیس جمهور نهم و دهم تمجید و برای آنها دعا کردند. وی در تاریخ 16/6/88 در دیدار با اعضای هیئت دولت خطاب به احمدی نژاد گفت: رئیس جمهور ما (محمود احمدی نژاد) پر انرژی است و خستگی را نمی شناسد و همگام شدن با او سخت است. آنها سخت کوش و پر انرژی هستند. (در جلسه اعضای هیئت دولت (16/6/88)

10 توضیح و دعوت خوب رهبر انقلاب از شخصیت های سیاسی و قهرمانان ملت

5- آقای محمد خاتمی

وی در دیدارهای متعدد با رهبر انقلاب از آقای محمد خاتمی رئیس جمهور هفتم و هشتم کشور تقدیر کرد.

جا دارد از آقای خاتمی شخصا تشکر کنم. بگذارید این را به شما دوستان بگویم، احتمالاً بارها این را به آنها گفته ام. در طول هشت سالی که با ایشان ارتباط مستمر داشتیم، روز به روز دوستی و آشنایی ما با ایشان بیشتر می‌شد. خدا را شکر. اکنون پیوند عاطفی من و آقای خاتمی نسبت به هشت سال پیش بسیار قوی تر شده است. این به خاطر ویژگی هایی است که در این دوران در او احساس کردم. تقوا، تعهد، نجابت و روحیه والای ذاتی ایشان به راستی از ویژگی های بارز ایشان است. 05/10/2014

6- مرحوم علی اکبر هاشمی رفسنجانی

رهبر انقلاب پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس و رئیس‌جمهور، در پیام تسلیت ایشان را همکار و همکار لشکری ​​دانستند و سابقه همکاری و همکاری با ایشان به پنجاه سال می‌رسد. نه سال و از دست دادن او سخت و دردناک است. همچنین در این خلاصه ذکر شد که با از دست دادن هاشمی، شخص دیگری را سراغ ندارم که بتوانم چنین تجربه مشترک و طولانی را در فراز و نشیب این دوران تاریخی با او به یاد بیاورم.

سخنان ویژه رهبر انقلاب خطاب به پزشکان/ رهبری برای سردار سلیمانی، آیت الله هاشمی، روحانی، خاتمی، محسنی آجی و ظریف چه القاب هایی به کار بردند؟

7- علی لندی

علی لندی، دلاور و ایثارگر 15 ساله، برای نجات دو همسایه خود، خودسوزی کرد و در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد دست خط رهبر جوان انقلاب بود و او را فداکاری می نامیدند که توانست خود را الگوی جوانان نسل جدید جلوه دهد.

8- محمد جواد ظریف

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم یکی از چهره هایی است که رهبر انقلاب به صورت مثبت از آن یاد کردند.

وی افزود: آقای دکتر ظریف و همکارانش آزمون خوبی را پشت سر گذاشتند، اینکه در مقابل شش قدرت جهانی بنشینیم و حضور و حضور خود را به طرف مقابل ثابت کنیم. وی افزود: دین مهمترین نقطه قوت آقای ظریف است و از دیدار وزیر امور خارجه، سفرا و مسئولان سفارتخانه های ایران با مقام معظم رهبری بسیار دعا می کنم. انقلاب – 10/8/98

آقای ظریف – دوست عزیزمان – هم اینجاست. دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب – 97/6/7

خود وزیر محترم امور خارجه چون فردی متدین، با وجدان و مسئولیت پذیر است، خود این ایراد (نقض روح توافق هسته ای توسط کشورهای غربی) را دارد. دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب – 96/3/22

9- محمد باقر قالیاف

محمدباقر قالیباف که هم اکنون ریاست شورای اسلامی شهر را برعهده دارد، در نامه ای از سوی رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۹ به عنوان فرمانده نیروی انتظامی انتخاب شد و رهبری در این نامه فرمودند: شناخت شایستگی های شما در مدیریت مؤثر، دینی و انقلابی. تعهد و تجربه نظامی و نظر به عنایت لازم از سوی مسئولین کشوری در مقوله امنیت عمومی، جنابعالی را به فرماندهی ستاد کل منصوب می نمایم. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

10- غلامحسین محسنی آجی

غلامحسین محسنی اژه ای که هم اکنون سمت ریاست قوه قضائیه را بر عهده دارد در تاریخ 6/4/1302 مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و شناخت دقیق ایشان از جوانب قوه قضائیه از فضایل آقای محسنی اژه ای به شمار می رفت. رهبر انقلاب علاوه بر صلاحیت های قانونی، محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه را دارای تجربیات ارزنده، دانش عمیق و سوابق درخشان در قوه قضائیه نیز از ویژگی های رئیس قوه دانستند.

2727

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *