اخبار اخبار فرهنگی

کوشک‌جلالی در رشت به انتظار «آدولف» می‌نشیند

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، او یکی از معدود هنرمندان تئاتری است که در شهرهای مختلف ایران به اجرای نمایش های مختلف می پردازد و اکنون در تدارک ارائه نمایش جدیدی به نام «در انتظار آدولف» است که در هلال احمر اجرا می کند. تئاتر در رشت. .

به گزارش اسنا، متن این نمایش توسط متیو دلاپارت و الکساندر دلاپاتیلی نوشته شده و کوشک جلالی آن را ترجمه و کارگردانی کرده است.

این کارگردان تئاتر در چند سال گذشته به طور مستمر کارگاه های آموزشی در شهرهای مختلف برگزار کرده و نمایش های مختلفی را با حضور هنرجویان این کارگاه ها ارائه کرده است.

آخرین پیشنهاد او، «در انتظار آدولف» اثری است که در خلاصه داستان آن آمده است:

داستان از این قرار است که در یک مهمانی دوستانه، وینست اعلام می‌کند که می‌خواهد نام کودک را به روش خود «آدولف» بگذارد و تنش اولیه داستان، که همچنان شعله‌های درگیری را شعله‌ور می‌کند، از اینجا کلید می‌خورد، زیرا حتی گرچه وینست می گوید منظورش این است که این نامگذاری به افتخار دیکتاتور آلمان نازی نیست.” بل خونخوار شاعری به همین نام است، اما دوستان وینسنت او را متهم به نژادپرست و فاشیست می کنند زیرا نام آدولف همه را به یاد هیتلر می اندازد. داستان به همین جا ختم نمی شود و آنها به سرعت ظاهر متمدن خود را کنار می گذارند و شروع به حمله به یکدیگر در مورد هر موضوع بی اهمیت می کنند.

این نمایش در ایران مورد توجه بسیاری از کارگردانان قرار گرفته و تاکنون اجراهای متفاوتی برای آن اجرا شده است.

همچنین در توضیحات پیشنهاد:
در انتظار آدولف (نام اصلی: اسم) داستان افرادی را روایت می کند که علیرغم ظاهر فرهیخته و شیک خود، به شدت جزم اندیش و سطحی نگر هستند.

کوشک جلالی با (به ترتیب ورود) بهنام گلرنگ، شیرین محسنی، ارشیا زمانی، عارف روستایی، آنا سایل و سایر اعضای تیم اجرایی خود را به شرح زیر معرفی کرد:

دستیار کارگردان: عارف راستایی، تنظیم کننده، مدیر صحنه: زهرانورا نجفی، منشی صحنه: میترا کاظمی، طراح صحنه: رضا شریفی، طراح گرافیک: امیر دشتوی، طراح صحنه و لباس: آنا سایل، طراحی تیزر، موسیقی متن، تولید تیزر: استودیو ایرپاد.

این نمایش ۱۸ آبان ماه در تماشاخانه هلال احمر رشت به نمایش درمی آید.

24457

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *