امیر مسعود عابدین_ کیا کادنزا را در سال 2021 از ایالات متحده فراخواند، اما در اواخر همان سال در کره جنوبی جایگزین شد. در بازار کره جنوبی این سدان بزرگ با نام K7 شناخته می شد اما برای نسل آخر به نام K8 تغییر یافت. اکنون، یک بهروزرسانی میاندورهای برای خودرو وجود دارد. به طور کلی، تغییرات گسترده و قابل توجه است، حتی اگر از نظر فنی فقط یک فیس لیفت باشد.
هنگام ورود به خودرو نیز تغییرات بزرگی ایجاد می شود. کنترلهای تهویه مطبوع اصلاحشده اکنون در زیر دریچههای هوای مرکزی قرار دارند. کیا مواد نرم بیشتری و نوار نورپردازی LED اضافه کرده است که داشبورد را به نصف تقسیم می کند. در پشت، سگک های کمربند ایمنی روشن می شوند. در مورد ایمنی صحبت شد، همه نسخه ها دارای 10 کیسه هوا به عنوان تجهیزات استاندارد هستند. در نسخه های دیگر، چراغ های جلو دارای نور بالا تطبیقی هستند.
مطابق با آخرین زبان طراحی کیا، K8 دارای چراغ های عمودی است که ظاهری آینده نگرانه به خودرو می بخشد. نمای جلو در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت کاملاً بازطراحی شده است و اکنون یک نوار LED پهن برای اتصال چراغ های جلو وجود دارد. کیا همچنین لوگوی خود را از سپر به پایین کاپوت منتقل کرده است.
تغییرات در قسمت عقب کمتر محسوس است. به نظر می رسد چراغ های عقب جابجا شده اند، در حالی که سپر بازطراحی شده بهتر به نظر می رسد.
کیا K8 از روز اول با سیستم چهار چرخ متحرک اختصاصی در کره عرضه شد. قدرت را یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با 195 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور برای مدل پایه تامین می کند. اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید، یک موتور V-6 3.5 لیتری بزرگتر با 296 اسب بخار قدرت و 360 پوند فوت گشتاور وجود دارد.
در مورد ارزان ترین نسخه K8 نیز قیمت آن معادل 27300 دلار (یک میلیارد و 640 میلیون تومان) است. تمامی نسخه ها به جز هیبریدی از این ماه به فروش می رسند.
منبع: موتور 1
322
khabaronline به نقل از رابو