اخبار اخبار جهان

گاف ارتش اسرائیل در انتشار تصویری از تهران

تبلیغات بنری


به گزارش روزنامه «رابو» به نقل از «ایسنا»، علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی صبح امروز (سه شنبه) شنبه) در اقدامی تنش‌آمیز، برخی مراکز نظامی در استان‌های تهران و خوزستان به ایلام حمله کردند و در حالی که سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با موفقیت در حال رهگیری و پاسخگویی به این اقدام تهاجمی بود، خسارات محدودی به برخی نقاط وارد شد. ابعاد این حادثه همچنان در دست بررسی است. .

در پی این رویدادها، دفتر یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، عکس هایی از حملات ادعایی را در راستای نمایش تبلیغاتی منتشر کرد تا در مورد آنچه اتفاق افتاده اغراق کند.

بر اساس تصویر منتشر شده، یکی از اکران ها تصویری ادعایی از حمله به تهران را نشان می دهد، اما ارتش رژیم صهیونیستی در این مورد اشتباه کرده است. این تصویر مربوط به آتش سوزی 2021 پالایشگاه تهران است.

همزمان با این اقدام تجاوزکارانه، رسانه های رژیم صهیونیستی تصویری از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر دفاع در پناهگاه پایگاه نظامی کریا در نزدیکی تل آویو منتشر کردند.

شبکه المیادین همچنین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که پدافند هوایی ایران پهپادهای اسرائیلی را که قصد داشتند پایگاه های نظامی در شرق استان تهران را هدف قرار دهند، سرنگون کردند. منابع آگاه همچنین اعلام کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن پایگاه های دفاعی این رژیم در استان تهران ناکام ماند. این منابع اعلام کردند که تمامی اهداف متخاصم در حومه تهران سرنگون شده است.

این اولین بار نیست که تبلیغات صهیونیستی با انتشار تصاویر جعلی سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارد. در جریان نبرد غزه، دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی چندین بار تلاش کرد تا تماشایی به نمایش بگذارد.

311311

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *