گریم متفاوت سارا بهرامی در یک نمایش  و خبرهایی از دو تئاتر دیگر
اخبار اخبار فرهنگی

گریم متفاوت سارا بهرامی در یک نمایش و خبرهایی از دو تئاتر دیگر

تبلیغات بنری


به گزارش -، اولین عکس با گریم متفاوت سارا بهرامی در برنامه جیب های پر نان منتشر شد. «جیب‌های پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه‌کنندگی جلال تیموری از ۲۴ تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد. سارا بهرامی در این نمایش با گریمی متفاوت با اجرای بهاری اسدی روی صحنه رفت. سارا بهرامی پیش از این در تمرین نمایش «جیب نان» مجروح شده بود اما حالا با وجود مصدومیت، هر شب روی صحنه می رود. «جیب‌های پر از نان» نوشته متی ویسنیک و ترجمه وحید رهبانی. نمایش «جیب‌های پر از نان» ساعت 21:15 در تماشاخانه ایرانشهر در سالن استادسریجانیان به نمایش درمی‌آید.

بازیگران نمایش «قضیه تفنگ چخوف» معرفی شدند.
پس از اجرای “چوکوتا”؛ اشکان پیر دل زنده نمایش «قضیه تفنگ چخوف» نوشته احسان بدخشان را در تماشاخانه هامون اجرا کرد.
بازیگران این نمایش به ترتیبی که وارد صحنه می شوند. محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پاشوتان، عماد جوادپور، محمد میتزادی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نیکوی و درسا مهری هستند.
در خلاصه داستان «پرونده تپانچه چخوف» آمده است: «10 نفر از بزرگ‌ترین سلبریتی‌های جهان برای اولین بار در جهان پس از مرگ با هم وارد یک مسابقه می‌شوند و…»
تهیه کنندگان این نمایش که آخرین روزهای تمرین خود را سپری می کنند; ریحان راد و امیر موسی کاظمی حضور دارند، نیما عباسی اجرای اشکان پیر دل زنده را همراهی می کند و دیگر بازیگران «پرونده تفنگ چخوف» نیز در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

گریم متفاوت سارا بهرامی در نمایش و اخبار سایر تئاترها

آدم خوار، نمایشی که مخاطب را به سفری عجیب می برد
نمایش آدمخوار به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند از پنجشنبه 13 مرداد در بوتیک تئاتر ایران (اهورا) روی صحنه می رود.
می توان گفت نمایش آدم خوار از معدود نمایش هایی است که در حین اجرا مخاطب را به چالش می کشد. چالش هایی که ترس، وحشت، رمز و راز، هیجان و غیره را به همراه دارند.
نمایش آدم خوار به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند. کارگردان جوانی که پیش از این نمایش نمایش های زیادی را در تهران و تبریز کارگردانی کرد.
در خلاصه نمایش آدم خوار آمده است: هنرمند آثار خود را در نمایشگاهی برگزار می کند و مخاطبان خود را به مهمانی دعوت می کند. در این مهمانی اتفاقات عجیب و غریب و سفر به دنیاهای مختلف، تجربه های هیجان انگیزی را برای مخاطب رقم می زند. بازیگران تا پایان داستان.
بازیگران نمایش چالش آدم خوار به تهیه کنندگی گروه آدم خوار شامل بازیگران: مهشید بهاننده، آینوش ضیایی، شکوفی شیخی، معصوم نوروزی، ناسترن جرلی، ملیکا فتحی راد، علی کرم پور، جواد وکیلی، رضا صفری، عشار کیانوش ملک و مهدی نخاجیری همچنین به مدیر پروژه: مجموعه هنری آیتون
مشاور پروژه: میلاد عدی مکری، عکاس: علی قدیان، گرافیست: وحید زین زاده و مدیر روابط عمومی: جعفر پاکزاد.

گریم متفاوت سارا بهرامی در نمایش و اخبار سایر تئاترها

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *