اخبار اخبار تکنولوژی

گوشی باربی هم به بازار آمد/ عکس

تبلیغات بنری


تینا مزدکی: گوشی صورتی جدید HMD; این گوشی دارای یک باتری 1450 میلی‌آمپری صورتی قابل جابجایی، یک کابل USB-C صورتی، یک پارچه برس‌خورده مشابه و برخی لوازم جانبی دیگر است. همچنین شامل دو قاب قابل تعویض، یک بند گوشی گلدوزی شده، قاب گوشی قابل اتصال و برچسب باربی است.

HMD Barbie دارای نمایشگر اصلی 2.8 اینچی و صفحه نمایش پوششی 1.77 اینچی است. این دستگاه مجهز به چیپست Unisoc T107 با 64 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات کارت microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. این گوشی همچنین دارای دوربین VGA (0.3 مگاپیکسلی)، اتصال بلوتوث 5، جک هدفون و پورت USB-C برای شارژ و انتقال اطلاعات است.

بخش نرم افزار در اکثر بازارها توسط سیستم عامل S30+ پوشش داده می شود، اگرچه نسخه ایالات متحده با KaiOS عرضه می شود. HMD گسترش یافته و شامل آیکون های باربی سفارشی، تصاویر پس زمینه و آهنگ های زنگ شده است. این تلفن همچنین حاوی نکات سلامت دیجیتال، یک برنامه مدیتیشن باربی و یادآوری های مراقبت از خود است.

گوشی باربی هم وارد بازار شد/عکس

تلفن باربی HMD با قیمت 129 دلار، 129 یورو و 99 پوند، از امروز در اکثر نقاط جهان به فروش می رسد و در ماه اکتبر در ایالات متحده عرضه می شود.

گوشی باربی هم وارد بازار شد/عکس

منبع: گاسمارینا

58622

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *