اخبار اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو C۷۵ با قیمت جذاب رونمایی شد /عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از گجت نیوز، پوکو گوشی جدید خود با نام Poco C75 را با مشخصاتی جذاب و قیمتی مناسب روانه بازار کرد. این گوشی مجهز به پردازنده Mediatek Helio G81-Ultra، صفحه نمایش 6.88 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و جک 3.5 میلی متری هدفون، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

طراحی Poco C75 شامل لبه‌های صاف و بریدگی قطره‌ای در جلو برای دوربین سلفی است. همچنین یک دوربین دایره ای شکل در وسط پشت تعبیه شده است و سه رنگ مشکی، طلایی و سبز با بافتی خاص برای این گوشی طراحی شده است.

مشخصات فنی Poco C75

Poco C75 از پردازنده Helio G81-Ultra استفاده می کند که ترکیبی از هسته های قدرتمند Cortex-A75 و هسته های کم مصرف Cortex-A55 دارد. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 تجربه خوبی از نظر کارایی و کارایی ارائه می کند. گوشی پوکو در دو مدل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت عرضه می شود و امکان ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت نیز وجود دارد.

Poco C75 با صفحه نمایش 6.88 اینچی 720p تجربه ای روان در اسکرول و استفاده از برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. این صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز و تنظیم پویا برای کاهش مصرف باتری عرضه می شود و روشنایی آن در حالت HBM به 600 نیت می رسد. این صفحه نمایش همچنین از گواهینامه های TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی و بدون سوسو زدن برای اطمینان از راحتی چشم در استفاده طولانی مدت بهره می برد.

این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه است که از ویژگی هایی مانند حالت فیلم، HDR، حالت عمودی و حالت شب پشتیبانی می کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز اکثر ویژگی های نرم افزاری مشابه را ارائه می دهد. موتور تصویربرداری Poco همچنین کیفیت تصویر و سرعت عکسبرداری را بهبود می بخشد.

گوشی Poco C75 با قیمت/تصویر جذاب رونمایی شد

باتری قدرتمند و قیمت مناسب

Poco C75 با باتری 5160 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 18 واتی، باتری مناسبی برای استفاده روزمره ارائه می دهد. قیمت مدل 6 گیگابایت + 128 گیگابایت حدود 109 دلار و مدل 8 گیگابایت + 256 گیگابایت حدود 129 دلار است که در رده گوشی های مقرون به صرفه گزینه مناسبی به حساب می آید.

Poco C75 با امکاناتی که معمولا در گوشی های رده بالا اما با قیمتی مناسب وجود دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده است و به زودی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *