اخبار اخبار اقتصادی

یارانه‌بگیران حتما بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد + جزییات

تبلیغات بنری


بر اساس این برنامه، حمایت های نقدی و معیشتی دهک های چهارم تا نهم در روز سی ام هر ماه دریافت می شود. همانطور که از سال 1401 تأسیس شده بود، خانواده هایی که در این عشر قرار می گرفتند، 300 هزار تومان کمک هزینه دریافت می کردند. در عین حال جدول سازمان حمایت هدفمند نشان می دهد که مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه واریز می شود و هزینه های حمایت دارو و هزینه حمل و نقل ذخیره سازی سوخت نیز واریز می شود. در صندوق حساب سرپرستان خانوار از اول ماه.

اعتبار کالابرگ چه زمانی شارژ می شود؟

علاوه بر واریز حمایت نقدی هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته ۱۲۰ هزار تومان اعتبار در قالب فاکتور الکترونیکی در حساب سرپرستان خانوار ایرانی جمع آوری شده است. اگر دولت سیزدهم طبق ماه های قبل عمل کند، انتظار می رود فردا مانده کالابرگ پرداخت شود.

اخزادانیوز در گزارشی نوشت: استفاده از فهرست محصولات الکترونیکی اختیاری است و شامل 10 قلم شامل ماست، شیر، پنیر، شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ به ارزش 530 هزار تومان است. قیمت اقلام موجود در سبد کاتالوگ به قیمت ماهانه 1400 می باشد و مابه التفاوت قیمت کالاها در این مدت توسط دولت پرداخت می شود. کالابرگ الکترونیک شامل دهک های اول تا نهم معیشتی است.

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *