اخبار اخبار فرهنگی

۱۰ سریال برتر کره‌ای که در نیمۀ دوم سال ۲۰۲۴ خواهیم دید

تبلیغات بنری


به گزارش -، نیمه اول سال 2024 دوران موفقی برای صنعت سرگرمی کره ای بود که با محبوبیت جهانی سریال هایی مانند فصل سوم «خانه شیرین» و «دونده دوست داشتنی» همراه شد.

به گزارش فرادید. حالا نیمه دوم سال فرا رسیده و لیست سریال های جدید و جذاب برای پخش آماده است. از فصل دوم سریال هیجان انگیز «بازی مختلط» تا درام عاشقانه «همه عشقی که می خواهی»؛ این سریال مطمئناً مخاطبان خود را مجذوب خود خواهد کرد.

فصل اول سریال «بازی مختلط» که در سال 2021 نمایش داده می‌شود، در 28 روز اول بیش از 1.65 میلیارد ساعت تماشا داشت و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شد. این سریال همچنین برنده شش جایزه امی در سال 2022 از جمله بهترین کارگردانی برای هوانگ دونگ هیوک و بهترین بازیگر مرد درام برای لی جونگ جائه شد.

1. بازی وسایل نقلیه (فصل 2); بازی Squid فصل 2

بازیگران: لی جونگ جائه، وی ها جون، لی جی اوک

خلاصه داستان: فصل اول با زنده ماندن تنها یکی از 456 شرکت کننده به پایان رسید. در فصل دوم، سونگ گی هون (با بازی لی جونگ جائه) که از بازی جان سالم به در برد، پس از دیدن گلزنی شخص دیگری در آن بازی، وسوسه می شود که دوباره وارد بازی خطرناک شود.

2. تمام عشقی که می خواهید. تمام عشقی که می توانستی آرزو کنی

همه عشق

بازیگران: بائ سوزی، کیم وو بین

خلاصه داستان : وقتی چراغ جادوی غول پیکر (با بازی کیم وو بین) آزاد می شود، او با دختری بی احساس به نام گایونگ (بائه سو سی) روبرو می شود که از او می خواهد تا سه آرزوی او را برآورده کند. چیزی که جیونگ نمی داند این است که این آرزوها می تواند برای او خوش شانسی به همراه داشته باشد یا او را به خاطر گناهانش مجازات کند.

3. نیم تنه سینه

امور مالی

بازیگران: سو هیون جین، جونگ یو، جونگ یون ها

خلاصه داستان: No In-ji (سو هیون جین) برای یک آژانس ازدواج قراردادی کار می کند که شوهران ایده آلی را برای مشتریان خود فراهم می کند. هان جونگ وون (جونگ یو) یک تهیه کننده موسیقی است که معتقد است همه ازدواج ها منجر به فریب می شود. اما یک جعبه مرموز باعث می شود این دو فرد بسیار متفاوت با هم آشنا شوند.

4. Gangnam Bayside; گانگنام بای ساید

گانگنام

بازیگران: جو وو جین، جی چانگ ووک

خلاصه داستان: یون گیل هو (جی چانگ ووک) یک دلال قدرتمند است که امور منطقه گانگنام را کنترل می کند. یک روز، او با یک کارآگاه طرد شده به نام کانگ دونگ وو (جو وو جین) آشنا می شود که به دنبال دوست پسر گم شده دخترش می گردد. به زودی شرایطی پیش می آید که گیل هو را مجبور می کند تا به دونگ وو در ماموریتش کمک کند، حتی به قیمت جانش. این آخرین همکاری جی چانگ ووک با دیزنی پلاس پس از موفقیت درام موفق “بدترین شیطان” است.

5. از ستاره ها بپرسید. از ستاره ها بپرس

ستاره

بازیگران: لی مین هو، گونگ هیو جین

خلاصه داستان: ایو کیم (جونگ هیو جین) یک فضانورد کره ای-آمریکایی است که در ایستگاه فضایی کار می کند. جونگ ریونگ (لی مین هو) نیز توریستی است که به طور اتفاقی از ایستگاه فضایی بازدید می کند. هنگامی که حوا را ملاقات می کند، بلافاصله شیفته او می شود. اما آیا حوا نیز احساسات ریونگ را برمی گرداند؟

6. بدون نقاب، نقاب ندارد

قانع کننده نیست

بازیگران: کیم هه سو، جونگ سونگ ایل، لی هه سو

خلاصه داستان : گروهی از خبرنگاران تحقیقی پس از کشف یک داستان جنجالی در معرض خطر از دست دادن شغل خود هستند. حالا برای حفظ شغلشان باید ماجرای ناپدید شدن بازیگر معروفی را که 20 سال پیش بدون هیچ اثری ناپدید شده بود، حل کنند.

7. ما همه مرده ایم (فصل 2)؛ ما همه فصل 2 مرده ایم

هر کدام از ما

بازیگران: چو یه هیون، پارک جی هو، یون چان یانگ، لومون

خلاصه داستان : فصل اول با چندین بازمانده مجروح از جمله شخصیت اصلی Nam Ra (چو یی هیون) به پایان رسید که سعی داشتند انسانیت خود را حفظ کنند و به توانایی های جدید خود عادت کنند. فصل 2 روی ماجراجویی جدید Nam-Ra به عنوان یک هیبرید (نیمی انسان، نیمی زامبی) در حالی که توسط انسان ها شکار می شود، تمرکز دارد.

8. ستمگر ظالم

2

بازیگران: کیم سان هو، کیم کانگ وو، جو یون سو

خلاصه داستان: پروژه مخفی دولت کره جنوبی به نام “ظالم” قرار است توانایی های انسانی را افزایش دهد. اما زمانی که سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده قدرت آن را کشف می کنند، امنیت پروژه به خطر می افتد. زمانی که کره جنوبی قصد دارد این سلاح بیولوژیکی را به ایالات متحده تحویل دهد، Tyrant دزدیده می شود و عاملان ماهر هر دو کشور را وادار می کند تا در ماموریت بازیابی آن شرکت کنند.

9. آقای پلانکتون; آقای پلانکتون

پلانکتون

بازیگران: وو دو هوان، لی یو می، اوه جونگ سه

خلاصه داستان: هاه جو (وو دو هوان) تصمیم می گیرد آخرین سفر زندگی خود را آغاز کند. اما در راه با جو جائه می (لی یومی) سرزنده آشنا می شود. آیا این برخورد می تواند دیدگاه هه جو را به زندگی تغییر دهد و او را به تلاش برای آینده ای بهتر سوق دهد؟

10. داستان عاشقانه مانند هوا; داستان عشق چون هوآ

چونهوا

بازیگران: جو آه را، چانگ ریول، چانی، سون وو هیون

داستان: شاهزاده خانم هوآری (جو آرا) برخلاف سنت رایج قصد دارد با فردی به انتخاب خود ازدواج کند. او یک روز به طور تصادفی تابلویی به نام “چونهوا” را از شخصی ناشناس دید. چهره شخصیت نقاشی شباهت زیادی به چهره شاهزاده خانم دارد، بنابراین با دیدن او شوکه می شود و تصمیم می گیرد نقاش را پیدا کند. در همین حال، چوی هوان (چانگ ریول)، ثروتمندترین تاجر کشور، به عنوان کاندیدای اصلی برای ازدواج با شاهزاده ظاهر می شود. اما آیا شاهزاده از جست و جوی خود برای تعیین انتصاب دست می کشد و با هوان ازدواج می کند؟

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *