۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید
اخبار اخبار فرهنگی

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

تبلیغات بنری


به گزارش رابو – سریال کره ای ماوراء الطبیعه با ترکیبی هنرمندانه از عناصر ماوراء طبیعی و داستان سرایی فوق العاده دنیایی از شگفتی و هیجان را برای بینندگان به ارمغان می آورد. این سریال ها با خلق شخصیت های عجیب و غریب، از ارواح شوخ طبع و الف های لباس پوشیده گرفته تا شیاطین انتقام جو و موجودات افسانه ای، مخاطبان را به سفری سرگرم کننده به قلب فانتزی و اساطیر می برد.

به گزارش فرادید. در این مجموعه ها شاهد داستان هایی هستیم که نه تنها تخیل را به چالش می کشند، بلکه عمیقاً احساسات و عواطف انسانی را منعکس می کنند. در اینجا لیستی از 10 سریال برتر کره ای با مضامین ماوراء طبیعی آورده شده است.

1. نفرین شده (2020)

Im Jin-hee یک خبرنگار پرشور و مصمم است که یک پرونده مرموز و خشونت آمیز مربوط به یک شرکت قدرتمند فناوری اطلاعات به نام “Forrest” را دنبال می کند. جین هی در تحقیقات خود متوجه می شود که در پشت صحنه این شرکت مسائل پیش پا افتاده ای وجود دارد. او در طول جستجوی خود با زنی به نام سوجین آشنا می شود که دارای روحیه و توانایی های ویژه ای است. سوجین و توانایی او نقش مهمی در کشف رازهای جنگل ایفا خواهند کرد.

2. رفتن به جهنم (2021)

داستان این سریال در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد، زمانی که موجودات ماوراء طبیعی به طور ناگهانی در سراسر کره ظاهر می شوند تا افراد زیادی را به جهنم محکوم کنند. در عین حال فرقه ای به نام حقیقت جدید پس از این اتفاقات با تبلیغات خود طرفداران زیادی پیدا می کند. در میان این سردرگمی، عده ای به این فرقه مشکوک می شوند و تحقیقاتی را برای کشف حقیقت پشت این وقایع آغاز می کنند. هرچه جلوتر می روند، با اکتشافات تکان دهنده و توطئه های مختلف روبرو می شوند.

3. اودیسه کره ای (2017)

این سریال داستان جین سون می را دنبال می کند. یک زن جوان با توانایی دیدن ارواح یک روز به طور تصادفی یک انسان ماورایی را که در یک کوه گرفتار شده بود به دلیل نفرین باستانی آزاد می کند. در نتیجه، سونمی هدف ارواح شیطانی می شود که به دنبال سوء استفاده از توانایی های او هستند. اما موجود دیگر وظیفه دارد به عنوان فرشته نگهبان او برای محافظت از سونمی و در نهایت به دست آوردن آزادی او عمل کند. آنها با هم سفری خطرناک را برای تعقیب ارواح شیطانی و شیاطین آغاز می کنند.

4. عروس حباق (2017)

این سریال داستان یون سو آه را روایت می کند. یک روانپزشک عملی ناگهان خود را در دنیای خدایان و الهه های آب می بیند. داستان از این قرار است که او یک روز با حبقوق، خدای آب که به دنیای بشر آمده است تا سنگ های مقدسی را بیابد که به او اجازه می دهد تا فرمانروای سرزمین الهی شود، ملاقات می کند. عشق شما با سو آه معامله می کند و از او می خواهد که به او در رسیدن به هدفش کمک کند. در طول مسیر، آنها با چالش های مختلفی از جمله جنگ قدرت بین خدایان و دخالت خدایان دیگر روبرو می شوند.

5. افسانه روباه نه دم (2020)

این یک درام افسانه ای درباره گومیهو (روباه نه دم) هزار ساله به نام لی یون است که قرن ها در دنیای انسان ها زندگی می کند. موجودات فراطبیعی را که تعادل بین دنیای فانی و زندگی پس از مرگ را بر هم می زنند مجازات می کند. در همین حین او با برادرش لی رونگ که از او کینه ای دارد نیز درگیر می شود. داستان اصلی زمانی شروع می‌شود که لی یون با نام جی آه، یک تهیه‌کننده تلویزیونی بی‌باک، مصمم به کشف حقیقت پشت وقایع ماوراء طبیعی است. از قضا، Ji-ah تجسم اولین عشق لی یون، Ah-eum است.

10 سریال کره ای

6. Sun Lord (2013)

داستان ترکیبی از عناصر ماوراء طبیعی و رمانتیک را روایت می کند و حول محور تائه جونگ شیل، زن جوانی می چرخد ​​که پس از یک حادثه مرموز، توانایی دیدن ارواح را به دست می آورد. زندگی او با ملاقات جو جونگ وون تغییر می کند. یک مدیر عامل سرد و کنایه آمیز وقتی او را لمس می کند ارواح را ناپدید می کند. در طول مسیر، این دو روح با کارهای ناتمام، رازهای ترسناک و لحظات دل انگیز روبرو می شوند.

7. خانه جن زده خود را بفروش (2021)

این سریال ما را به دنیای اسرارآمیز هونگ جی آه می برد. یک مشاور املاک قدرتمند با قدرت بیرون کردن ارواح شیطانی! وی مالک شرکت املاک دابیک است. یک آژانس منحصر به فرد متخصص در پاکسازی املاک خالی از سکنه با تاریخچه های غم انگیز. او این توانایی های استثنایی را از مادر مرحومش به ارث برده است. در همین حال، هانگ با شخصیت دیگری به نام In Bum آشنا می شود. یک کلاهبردار خوش قیافه که از روح ها برای منافع شخصی سوء استفاده می کند. سرنوشت آنها را گرد هم می آورد و آنها تیمی را تشکیل می دهند که مصمم به کشف حقیقت پشت تراژدی های خانواده خود هستند.

10 سریال کره ای

8. هتل دل لونا (2019)

به هتل دل لونا خوش آمدید، جایی که روح مردگان می توانند قبل از ترک دنیا از اقامتی مجلل لذت ببرند! این هتل خالی از سکنه توسط جانگ من وول اداره می شود. او 1300 سال است که این هتل را به دلیل اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اداره می کند. جانگ با گو چان سونگ، مدیر جدید هتل که یک انسان است، همکاری می کند. گو چان سونگ به دلیل معامله ای که یک موجود فرازمینی با پدرش 21 سال پیش انجام داد، مجبور می شود مدیر هتل دل لونا شود.

9. Goblin (2016)

این درام محبوب داستان کیم شین را روایت می کند. اجنه یا کوتوله موجودی جاودانه با قدرت های خارق العاده است. کیم شین به نفرین جاودانگی مبتلا شده است و به دنبال همسر انسانی است که بتواند نفرین را بردارد و او را به آرامش برگرداند. سرانجام، یک روز، شین با گای اونتاک آشنا می شود. یک دختر بچه توانایی دیدن ارواح را دارد. معلوم شد که او همسر کاملی است که کیم شین به دنبالش بود.

10 سریال کره ای

10. مهمان (2018)

پس از وقوع جنایات مرموز با ویژگی‌های عجیب، سه نفر با هم متحد می‌شوند تا راز شوم پشت هرج و مرج را کشف کنند: یون هوا-پیونگ، مرد جوانی با توانایی‌های ذهنی خارق‌العاده. چوی یون، یک کشیش مصمم. کانگ کیل یانگ، یک کارآگاه با اراده قوی که به دنبال عدالت است. آنها با هم وقایع ماوراء طبیعی را بررسی می کنند تا با ارواح شیطانی که افراد بی گناه را آزار می دهند مقابله کنند.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *