اخبار اخبار تکنولوژی

۲۷۰۰ هرکول آمریکایی، در خط مقدم نیروی هوایی/ عکس

تبلیغات بنری


تینا مزدکی: C 130 Hercules به دلیل عملکرد و تطبیق پذیری خود شناخته شده است. اپراتورها در 70 کشور جهان از این هواپیما برای پشتیبانی از ماموریت های مختلف استفاده می کنند. اکنون بر اساس گزارش ها، 2700 فروند از لاکهید مارتین C 130 Hercules معروف به نیروی هوایی آمریکا تحویل داده شده است.

راد مک‌لین، مدیر کل خطوط هوایی و ماموریت دریایی لاکهید مارتین گفت: «تیم لاکهید مارتین مفتخر است که Super Hercules را به نیروی دریایی ایالات متحده تحویل می‌دهد. این هواپیما بخشی از بزرگترین ناوگان هواپیماهای KC 130J در جهان خواهد بود و باعث تقویت نیروهای هوایی در سراسر جهان خواهد شد. این 2700 فروند هواپیمای تحویلی به نیروی هوایی آمریکا نیز قدرت و سازگاری جنگنده C 130 Hercules را نشان می دهد.

KC 130J Super Hercules به اسکادران 252 سوختگیری هوایی نیروی دریایی ایالات متحده در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Cherry Point، کارولینای شمالی تحویل داده شد.

تانکر تاکتیکی، KC 130J قادر به سوخت گیری بیشتر هواپیماهای بال چرخشی و همچنین بسیاری از هواپیماهای بال ثابت از جمله جنگنده لاکهید مارتین F-35 Lightning II است. طراحی آن به آن اجازه می دهد تا با سرعت کم و ارتفاع کم پرواز کند و برای سوخت گیری هلیکوپترها ایده آل است.

C 130J Super Hercules، مدل تولیدی فعلی، دارای گواهینامه برای پشتیبانی از 18 الزامات مختلف ماموریت است. ناوگان جهانی هواپیماهای C 130J متشکل از بیش از 540 هواپیما است که توسط 26 اپراتور در 22 کشور، با بیش از 20 گواهینامه صلاحیت پرواز، اداره می شوند. این ناوگان تا به امروز نزدیک به 3 میلیون ساعت پرواز ثبت کرده است.

منبع: Oakdefense Journal

227323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *