اخبار اخبار ورزشی

تنبیه به خاطر سس و سیب‌زمینی سرخ کرده!/نیمکت تیم‌ملی حق دام بود

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; کریستف دام، مربی مشهور فوتبال آلمان که سال ها در بوندسلیگا مربیگری کرد و بایرلورکوزن را در سال 2000 یک قدم به قهرمانی در بوندسلیگا نزدیک کرد، در سن 70 سالگی درگذشت. دام از سال 2022 از سرطان رنج می برد.

دام که در مقطعی به سرمربیگری تیم ملی آلمان و استقلال نزدیک بود، با اشتوتگارت قهرمان بوندسلیگا شد و آخرین تجربه کاری او نیمکت نشینی تیم ملی رومانی در فصل 17-2016 بود. علاوه بر این او مربی اصلی بازیکنان لژیون ایرانی از جمله علی موسوی و مهدی پاشازاده بود.

علی الموسوی او در گفت و گوی کوتاهی با رابو گفت: در آن زمان دم یکی از موفق ترین مربیان تیم ملی آلمان بود، اما مافیای آلمان را پوشش دادند او را از پیوستن به تیم ملی آلمان ممانعت کردند سالی که در لورکوزن با او بودیم با تفاضل گل کمتر از بایرن قهرمان نشدیم و این مربی واقعاً از مرگش ناراحت شدم. نیمکت تیم ملی واقعا حق او بود.»

مجازات سس و سیب زمینی سرخ کرده!

بازیکن سابق استقلال درباره بهترین خاطره خود از این مربی گفت: دم مرد بسیار شیک و زیبایی بود و برای ایرانی ها اهمیت زیادی قائل بود. موسوی درباره سخت گیری های مربی گفت: یادم هست یک بار قبل از تمرین با روبرتو رفتیم و سیب زمینی سرخ کرده با سس مایونز خوردیم و دیر به تمرین رسیدیم. او آنچنان تمرین هوازی سختی به ما داد که احساس بیماری کردیم و از شدت درد روی زمین افتادیم.

این بازیکن در پایان گفت: این خبر از صبح روی من تاثیر گذاشته است و فقط می توانم بگویم که او لیاقت بیشتری داشت و به حقش نرسید.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *