اخبار اخبار سیاسی

آیت الله جوادی آملی به قالیباف: مردم اگر ببینند اختلاس و ریاکاری نیست، آنها نیز به قانون احترام می گذارند/با فشار نمی توان مردم را اداره کرد

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، آیت الله کریمی جهرمی در دیدار با محمدباقر قالیباف ضمن قدردانی از زحمات رئیس شورای اسلامی در دوران مسئولیت خود، نیت خالص را دلیل طول عمر مردم دانست. وی گفت: در هر مسئولیتی که داریم سعی کنیم نیت خود را خالص کنیم و در هر شرایطی خداوند را ناظر خود بدانیم نوع خدمت به مردم و نحوه انجام آن بهتر و در نتیجه اثر آن خواهد بود ماندگار باشد

وی با توجه به آنچه شفقنا منتشر کرد افزود: صاحب این کشور و صاحب این قوم امام زمان ارواحنا فداه است پس خدمت شما در نزد آن امام حسن است و اگر به این مردم خدمت کنید که فرزندان او هستند، دل او را شاد می کنید.

وی با اشاره به گرانی ها و مشکلات در جامعه افزود: با همه تلاش ها آنچه مشخص است این است که زندگی بسیاری از مردم سخت است و مردم قادر به تامین نیازهای اولیه خود نیستند و صحبت با مردم باعث آرامش و آرامش می شود. توجه مردم را به مسئولین جلب می کند. در نهایت همه اینها به نفع اسلام خواهد بود.

در خاتمه این دیدار آیت الله کریمی جهرمی قالیباف را خدمت به مردم فراخواند.

رئیس شورای اسلامی شهر در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم گفت: کشور توانمندی های زیادی دارد و انتخاب یک مدیر قوی در انتخابات پیش رو مشکلات اقتصادی را کاهش داده و ایجاد خواهد کرد. رفاه در زندگی “.

مردم را نمی توان با فشار کنترل کرد

به گزارش شفقنا، آیت الله جوادی آملی امروز در دیدار با محمدباقر قالیباف گفت: در حدیث شریفی آمده است: برادرت کسی است که راست می گوید و تو را باور می کند حتی اگر تو را آزرده باشد و هرچه بگوئی. ، انگار نه انگار! «دوست تو کسی است که با تو صادق باشد نه آن که با تو صادق باشد، این حدیث بسیار روشنگر است».

وی ادامه داد: کشور ما دارای سرمایه‌های عظیمی است که از برکات آن نیز برخوردار است باید بخش بزرگی از زمین های حاصلخیز را مدیریت و برنامه ریزی کنیم و از این منابع به درستی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ملا امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید: آن مرد آب را یافت و از آن استفاده کرد، سپس فقیر شد و خداوند او را عبادت کرد. رحمت! گرانی کشور ما با این همه سرمایه قابل قبول نیست و هر روز اختلاس و فساد از آن بیرون می آید.

آیت الله جوادی آملی گفت: منظور ما مردم ایران، حوزویان و دانشگاهیان نیست، بلکه منظور ما مردم ایران است. ما تاریخ و جغرافیا داریم، در هر جای ایران می توانید پیدا کنید، کار باستانی وجود دارد، هزاران سال کار علمی داریم، علما و علمای بزرگی در این کشور داریم که آثار علمی زیادی هم دارند، مردم ایران مردمی هستند با فرهنگ و آنها بزرگ هستند و باید با آنها برخورد کنند این افراد فهمیده و مهربان هستند.

وی با ذکر خاطره ای از اوایل انقلاب گفت: در اوایل انقلاب که از سمینار خارج از کشور برمی گشتیم تا اینکه هواپیما وارد خاک ایران شد، همه زنان و دختران اعم از مسلمان، مسیحی و کمونیست بعد از هشدار خلبان هواپیما به احترام جمهوری اسلامی ایران حجاب خود را حفظ کردند! مردم ما مردم وفاداری هستند، اگر ببینند مشکلات کشور حل شده است، اختلاس نیست، طالع بینی نیست، ریا نیست، مسئولان با فساد در کشور مبارزه می کنند و قانون را هم رعایت می کنند، یعنی اینکه با فشار نمی توان مردم را اداره کرد و باید با مردم ایران با درک و درایت و ادب و فرهنگ رفتار کرد.

فرمود: ما نگران نباشیم زیرا خداوند می فرماید من دین و نظامم را حفظ می کنم. اگر از دین حق روی گردانی و در مواقع خطر از دین حمایت نکنی، خداوند دیگری را به جای تو قرار می دهد و حفظ آن را به دیگری واگذار می کند. از خدا می خواهیم که اگر می خواهد دینش را حفظ کند چرا در دست ما نیست و این تنها در صورتی ممکن است که پاسدار خون شهدا باشیم، شهدای گمنامی که پلاک هایشان را بریده و به دور انداخته اند. شهدایی که از مرزهای وطن در کوه های سرد دفاع کردند و کردستان ماندند و یخ زدند و کشور با خون شهدا حفظ شد و مسئولانی که کوچک ترین دانش آموزان این مدرسه هستند باید تلاش کنند بهترین و در خدمت مردم و مدیریت این مدرسه. کشوری با عزت.

27215

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *