اخبار اخبار ورزشی

VAR نشان داد چقدر حق استقلال را می‌خوردند!

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان به تساوی 2 بر 2 دست یافت و نتوانست امتیاز کامل این دیدار را کسب کند. تیم نکونام هنوز ترکیب اصلی خود در این فصل را پیدا نکرده است و همین باعث شده تا شاهد ثبات 100 درصدی در دیدارهای این تیم نباشیم. به گفته بازیکن پیشکسوت استقلال، عملکرد این باشگاه در جذب بازیکنان تا این لحظه بسیار خوب بوده و با گذشت زمان کاستی های تیم جواد نکونام برطرف خواهد شد. به گفته ستار همدانی بازیکنانی مانند آندونگ و کاکوتا کمک زیادی به تیم خواهند کرد و مانند فصل گذشته آبی ها یکی از مطرح ترین رقبای قهرمانی خواهند بود. متن کامل گفت و گو با ستار زارعی را در زیر می خوانیم:

*دو هفته از لیگ می گذرد، ارزیابی شما از عملکرد تیم در این دو هفته چیست؟
از بازی استقلال مقابل ملوان لذت بردم. به خصوص آندونگ و کاکوتا دو بازیکن خارجی جدید تیم فوق العاده بودند و با حضور این دو بازیکن سرعت بازی استقلال بیشتر شد. با کیفیتی که در این دو هفته شاهد بودیم، استقلال یکی از مدعیان اصلی این فصل خواهد بود.

*از خرید تیم راضی هستید؟

بله، به نظر من نکونام خریدهای بسیار خوبی به خصوص خارجی انجام داده و آندونگ و کاکوتا در کنار ماشاریپوف قطعا می توانند برای تیم مثمر ثمر باشند. خط هافبک استقلال کیفیت خوبی دارد و با اضافه شدن بلانکو به ترکیب استقلال شرایط بهتری در خط حمله خواهد داشت.

*یکی از معاملات جنجالی استقلال رامین رضاییان است که عملکرد او را چگونه می بینید؟

در دو دیدار این تیم دیدیم که رامین موثرترین بازیکن تیم بود و خوشحالیم که بازیکنی با این کیفیت در تیم داریم. اگر اتحاد استقلالی ها بیشتر باشد در این فصل شاهد تیمی متفاوت از آنها خواهیم بود. به نظر من استقلال در 30 دقیقه آخر خیلی خوب بازی کرد و سرعت بازی خیلی بالا بود. رامین رضاییان در سمت راست استقلال خوب کار می کند و آنقدر شور دارد که هر بیننده ای از نحوه بازی او لذت می برد. وینگر چپ باید از کانال های کناری نیز نفوذ خوبی داشته باشد. در مجموع، اگر بلانکو به ترکیب اضافه شود یا یک مهاجم خارجی خوب دیگر به دست بیاورند، فکر می کنم آبی ها امسال متفاوت بازی خواهند کرد.

*در بازی ملوان ضعف مهاجمان استقلال مشخص بود و گل ها را بازیکنان پست های دیگر نیز به ثمر رساندند.
استقلال قطعا به یک مهاجم 6 امتیازی در جلو نیاز دارد. فکر می کنم تیم به لطف بازیکنانی که به دست آورد کیفیت بهتری به دست آورد. خدا را شکر می توانیم مطمئن باشیم که استقلال در میادین مختلف از شرایط خوبی برخوردار است. در هر صورت سامان فلاح به خط دفاع اضافه شد و او بازیکن جوانی است و در دو طرف کوشکی و اسلامی دو بازیکن باکیفیت، جوان و آینده دار هستند. کاکوتا و آندونگ سرعت بسیار خوبی به خط هافبک ارائه کردند. مطمئن باشید با کیفیتی که در این دو هفته دیدیم، استقلال یکی از مدعیان اصلی این فصل خواهد بود.

* در این فصل بازی های نیمه و نیمه با استفاده از فناوری VAR انجام شد و دیدیم که این سیستم تا چه اندازه توانسته به تیم ها کمک کند تا حق ضایع نشوند.
تمام اتفاقات دو مسابقه اخیر نشان می دهد که اگر تکنولوژی VAR نبود، استقلال چقدر مضر بود. داشتن VAR قطعا به فوتبال ما کمک خواهد کرد. استفاده از این سیستم باید زودتر اتفاق می افتاد و اگر پارسال VAR داشتیم ممکن بود خیلی از نتایج تغییر می کرد و حتی قهرمان تیم دیگری می شد.

*یکی از مشکلات این فصل کمبود ورزشگاه است
بله یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد هاست است. اگر بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی برگزار می شد چقدر فرق می کرد. به هر حال باید جلو برویم و ببینیم چه می شود.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *