ساخت گران‌ترین بوگاتی ویرون جهان با ۲۰ تن آلومینیوم! /عکس
اخبار اخبار اقتصادی

ساخت گران‌ترین بوگاتی ویرون جهان با ۲۰ تن آلومینیوم! /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینداستان گران ترین بوگاتی ویرون ساخته شده تا به حال داستان جالبی است. صاحب اصلی این خودرو عاشق نسخه ویژه ویرون 16.4 پور سانگ بود و در عین حال نسخه گرند اسپرت ویتز را می خواست. Pur Sang به لطف کناره های آلومینیومی برس خورده و هسته فیبر کربنی خود متمایز بود. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، برای ساخت این خودرو، قطعات آلومینیومی استفاده شده به هم جوش داده شده و سپر جلو که به نظر از آلومینیوم ساخته شده، رنگ آمیزی شده است.

این برای مردی که یک گرند اسپورت ویتز سفارش داده بود، کافی نبود. او یک ویرون می خواست که در آلومینیوم غوطه ور شود و به هم جوش نخورده باشد. مهندسان بوگاتی یک برنامه ویژه CAD ایجاد کردند و تصمیم گرفتند که 20 تن آلومینیوم مورد نیاز است و ساخت این خودرو بسیار گران است. خودروساز فرانسوی این خبر بد را به صاحب خودرو اعلام کرد اما مالک دست از تلاش برنداشت.

گران ترین بوگاتی ویرون جهان با 20 تن آلومینیوم ساخته شد!  /تصویر

به گفته مکاترونیکس، که اکنون مسئول فروش این خودرو است، مالک اصلی تنها شخصی بود که هر یک از شش خودروی Grand Sport Vitz Legends و چندین خودروی Super Sports ویرون را سفارش داد. او تهدید کرد که اگر بوگاتی ویتز آلومینیومی مورد نظر خود را نسازد، تمام سفارشات را لغو خواهد کرد. بوگاتی زمان بیشتری را صرف ساخت این ویرون کرده است.

در حالی که دقیقا مشخص نیست که مالک اصلی چقدر پرداخت کرده است، به نظر می رسد که این تغییرات به تنهایی بیش از قیمت اصلی گرند اسپورت ویتز 2.5 میلیون دلاری هزینه داشته باشد.

گران ترین بوگاتی ویرون جهان با 20 تن آلومینیوم ساخته شد!  /تصویر

برخلاف بدنه آلومینیومی برس خورده خودرو، داخل آن با چرم قرمز براق و دوخت مشکی با عبارت “Kaq” تزئین شده است. مقدار زیادی فیبر کربن براق در سرتاسر کنسول مرکزی وجود دارد. مالک اصلی تنها 750 کیلومتر با این خودرو رانندگی کرده است.

گران ترین بوگاتی ویرون جهان با 20 تن آلومینیوم ساخته شد!  /تصویر

منبع: کام

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *