اخبار اخبار اقتصادی

شرکت سحرچین سلامت، از محصولات تازه خود با برند باریستا رونمایی کرد

تبلیغات بنری


در حاشیه اولین روز یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران 1403، شرکت سحرگین سلامت از برندها و محصولات جدید رونمایی کرد.

شرکت سحرشین سلامت که فعالیت خود را با واردات نوشابه های انرژی زا از آلمان آغاز کرد و در سال های اخیر با برند TNT به شهرت رسید، در اولین روز از نمایشگاه نوشیدنی 1403 برند باریستا که خط تولید قهوه در سحرشین سلامت است. شرکت، رونمایی شد.

اسماعیل شهتماسبی مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی از برند باریستا در غرفه سحرشین سلامت به مروری تاریخی بر این شرکت پرداخت. شاه طهماسبی گفت: آنها کار خود را با واردات نوشابه انرژی زا آغاز کردند و سپس تصمیم گرفتند این محصول را خودشان در کشور تولید کنند. شاه طهماسبی خاطرنشان کرد: تحولات فرهنگی و اجتماعی در خصوص نوشابه های انرژی زا باعث شده تا امروزه برندهای مطرح ایرانی در این زمینه به وجود بیایند. وی گفت: حجم بازار و حجم فروش این محصولات در سال های اخیر افزایش یافته است و سحرشین سلامت در تلاش است تا با برند TNT نوشیدنی انرژی زا سالم برای مشتریان این برند تولید کند.

مدیرعامل سحرشین سلامت دلیل عرضه محصول جدید این شرکت با نام تجاری باریستا را افزایش استفاده از قهوه عنوان کرد. به گفته شاه طهماسبی، بر اساس آمار، مصرف قهوه به ویژه قهوه فوری تا سال 2030 رشد 11 درصدی را تجربه خواهد کرد.وی گفت: استفاده از فرآورده های قهوه در سراسر جهان رو به افزایش است و با توجه به تغییرات فرهنگی و اجتماعی در میزان قهوه مصرفی مردم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. محصول جدید ما را تولید کنیم

سحرشین سلامت، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه، با اشاره به دسته بندی های مختلف قهوه فوری در دنیا، گفت: ما در این زمینه به سه محصول قهوه فوری تلخ رسیدیم: اسپرسو، کاپوچینو و قهوه مخلوط کرد.»

شاه طهماسبی افزود: بازار پر از برندهای قهوه است و ما می خواستیم یکی از بهترین تجربه های نوشیدن قهوه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم به همین دلیل حدود دو سال وقت گذاشتیم و از متخصصان در طراحی برند، بسته بندی محصول و داخل آن کمک گرفتیم تولید قهوه فوری.»

به گفته شاه طهماسبی، مشاوره با 14 طراح در طول یک سال و نیم، همکاری با متخصصان در زمینه قهوه و استفاده از نیروی انسانی متخصص، منجر به راه اندازی برند باریستا شد. سحرشین سلامت، مدیر عامل شرکت، درباره چشم انداز برند Barista، خط تولید قهوه این شرکت، گفت: “ما می خواهیم به یکی از 5 برند برتر قهوه فوری در جهان تبدیل شویم.”

در ادامه مراسم رونمایی از برند باریستا حسن سیرانی از اعضای هیئت مدیره شرکت سحرشین سلامت به موضوع تفاوت نسل ها و سلیقه های متفاوت نسل های جدید اشاره کرد. السیرانی گفت: در گذشته مردم با انیمه، کی‌پاپ و فناوری‌های جدید سروکار نداشتند، اما اکنون شاهد تفاوت‌های فرهنگی بین نسل‌های جدید هستیم. نسل هایی که در پذیرایی ها به جای چای از قهوه استفاده می کنند فرهنگ خاص خود را دارند. این نسل نسبت به نسل های گذشته پیشرفته تر به حساب می آید و چابکی این نسل باعث توسعه فرهنگ کارآفرینی شده است.

سرانی نسل کارآفرینان دهه های گذشته را با کارآفرینان نسل بعدی مقایسه کرد و این نسل را مخاطبان باریستا نامید.

شرکت سحرشین سلامت از محصولات جدید خود با برند باریستا رونمایی کرد

حسام ربیعی رئیس انجمن قهوه ایران دیگر سخنران مراسم رونمایی از برند باریستا بود. ربیعی گفت: با توجه به ممنوعیت واردات قهوه، برندهای ایرانی زیادی در این زمینه شروع به کار کرده اند و من از نزدیک شاهد ظهور برند باریستا بوده ام. برندی که تولدش حدود دو سال طول کشید و قصد دارد در بازار رقابتی قهوه نقش آفرینی کند دلیل رقابت در بازار برای این محصول و ابراز امیدواری برای توسعه محصولات محلی است.

در ادامه محمدجواد نیکبخت، مدیرعامل استارت آپ انرژییم به اهمیت کارآفرینی در کشور و استارتاپ خود پرداخت. علی رضا یونچی فعال اقتصادی نیز به توسعه اکوسیستم کارآفرینی در کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم باریستاها انواع قهوه مانند استارباکس را عرضه کنند.

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *