اخبار اخبار تکنولوژی

قابلیت جدید اینستاگرام خلاقیت کاربران را شکوفا کرد/ عکس

تبلیغات بنری


تینا مزدکی: اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این به شما امکان می دهد محتوای خلاقانه تری ایجاد کنید. داستان‌های بیشتر، رویدادهای جالب، و چرخ فلک‌های خلاقانه‌تر را دانلود کنید.

هنگامی که تصویری را از گالری خود انتخاب کردید، به سادگی روی دکمه متن ضربه بزنید تا متنی به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید روی دکمه گالری در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا عکس‌های اضافی را به عنوان برچسب به پست خود اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید روی خود برچسب کلیک کنید تا شکل آن را به مستطیل، مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید.

در اوایل این ماه، اینستاگرام محدودیت نمایش چرخ و فلک را به حداکثر 20 عکس و ویدیو در هر پست افزایش داد. اکنون، فونت‌ها، انیمیشن‌ها و افکت‌های جدید و منحصربه‌فرد را در یک ابزار متنی ساده برای داستان‌ها اضافه می‌کند. بنابراین، پس از انتخاب فونت، می توانید متن را متحرک کنید یا به آن افکت اضافه کنید.

قابلیت جدید اینستاگرام باعث رونق خلاقیت/عکس کاربران شده است

[توضیح خبرآنلاین: کاروسل (Carousel) اینستاگرام همان فرمتی است که تاکنون به کاربر اجازه می‌داد تا ۱۰ ویدیو یا عکس یا ترکیبی از هردو را در یک پست به اشتراک بگذارد. ازاین‌پس کاربران می‌توانند ۲۰ عکس و فیلم در یک پست کاروسل آپلود کنند.]

منبع: گاسمارینا

227323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *