اخبار اخبار تکنولوژی

مرسدس‌بنز و چینی‌ها این خودروی مشترک را ساختند

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ مرسدس بنز و جیلی هر کدام 50 درصد از سهام اسمارت را در اختیار دارند و اولین محصول مشترک خود را با نام شماره 1 سال گذشته در بازار چین عرضه کردند.

جدیدترین کراس اوور هوشمند قرار است اوایل سال آینده وارد اروپا شود و با چهره‌ای متمایز با چراغ‌های مستطیلی شکل که با یک نوار نوری نازک به هم متصل شده‌اند، علاوه بر گروهی از چراغ‌های عقب بیضی شکل، مشخص می‌شود. با حرکت بیشتر به عقب، پوشش پلاستیکی بدنه نیز دیده می شود.

از نظر اندازه، شماره 5 185.2 اینچ (4705 میلی متر) طول و فاصله بین دو محور 114.2 اینچ (2900 میلی متر) دارد.

مرسدس بنز و چینی ها این خودروی مشترک را ساختند

طراحی مجلل در داخل خودرو ادامه می یابد، جایی که چرم مجلل، مواد بلوط و صندلی های جلو با جاذبه صفر وجود دارد. این مدل همچنین دارای سیستم نورپردازی محیطی 256 رنگ و سیستم صوتی Sennheiser با 21 بلندگو است. صفحه نمایش 10.3 اینچی کیلومتر شمار و دو نمایشگر 13 اینچی اطلاعات سرگرمی بیشترین توجه را در این بخش به خود جلب می کند. همچنین یک صفحه نمایش 25.6 اینچی واقعیت افزوده وجود دارد.

مرسدس بنز و چینی ها این خودروی مشترک را ساختند

اسمارت از افشای جزئیات پیشرانه خودداری کرد، اما تایید کرد که مدل دارای باتری 100 کیلووات ساعتی است که برد بیش از 740 کیلومتر را در چرخه CLTC فراهم می کند. این شرکت همچنین فاش کرد که کراس اوور شماره 5 دارای فناوری 800 ولتی علاوه بر عملکرد سوپرشارژ است که به باتری اجازه می‌دهد ظرف مدت 15 دقیقه از 10% تا 80% شارژ شود.

مرسدس بنز و چینی ها این خودروی مشترک را ساختند

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین قبلاً فاش کرده بود که این کراس اوور 335 اسب بخار قدرت و دیفرانسیل عقب 358 اسب بخار خواهد داشت. سیستم های چهار چرخ متحرک دو موتوره نیز در دسترس خواهند بود که یک موتور الکتریکی 221 اسب بخاری را با یک موتور الکتریکی 358 یا 416 اسب بخاری ترکیب می کند.

منبع: کام

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *