اخبار اخبار ورزشی

عکس| امباپه در مادرید خواب است!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ سه هفته از شروع لیگ اسپانیا می گذرد و افت محسوس بازیکنان رئال مادرید از جمله کیلیان امباپه انتقادات زیادی را برانگیخته است.

هفته سوم لیگ اسپانیا شاهد تساوی رئال مادرید و لاس پالماس بود که قهرمان فصل گذشته در همان ابتدا چهار امتیاز را از دست داد. یکی از نکات مهم این دیدار گلزنی مجدد کیلیان امباپه بود. ستاره فرانسوی همانند دو دیدار اخیر تحت فشار مدافعان حریف قرار گرفت و موقعیت های اندک او راهی به دروازه نیافت.

اگرچه علاوه بر امباپه، سایر ستاره های خط حمله رئال مادرید نیز با افت قابل توجهی مواجه شدند، اما همه آنها (وینیسیوس، رودریگو، براهیم دیاز و آندریچ) موفق شدند یک بار در لیگ گلزنی کنند. به عبارتی امباپه تنها مهره هجومی تیم کارلیتو است که با وجود حضور بیشتر در زمین، هنوز در لالیگا گل نزده است.

از سوی دیگر، هیچ نشانه ای از هماهنگی کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور وجود ندارد. بین این دو ستاره تنها 12 پاس در دیدار افتتاحیه با مایورکا رد و بدل شد و در دو دیدار بعدی با رئال وایادولید و لاس پالماس به عدد فرد 4 و 2 تقلیل یافت. مرجع آماری Opta عملکرد کیلیان امباپه در لیگ اسپانیا را به شرح زیر خلاصه کرده است:

عملکرد کیلیان امباپه برای رئال مادرید تا اینجای کار در فصل 2024-25 لالیگا

صفر گل

کمک صفر

وضعیت صفر ایجاد کنید

17 شوت (بیشترین شوت در پنج لیگ برتر اروپایی)

از دست دادن سه جایگاه

به ثمر رساند xG 2.03 (یعنی امباپه باید بر اساس موقعیت های گلزنی خود 2 گل بزند)

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *