اخبار اخبار عمومی

کشف محموله بزرگ موادمخدر در درگیری یگان ویژه با قاچاقچیان مسلح/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رابو، سردار مرتضی گوکار ضمن اعلام درگیری ماموران گردان تکاور یگان ویژه با قاچاقچیان مسلح اظهار داشت: پس از دو ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در خصوص انتقال مسلحانه ی. مقادیر زیادی مواد افیونی از ماموران گردان های تکاور 119 و 113 سلمان بلافاصله کار خود را در صحرای سجند آغاز کردند.

فارس در خبری نوشت: وی ادامه داد: نیمه شب گذشته در حالی که در میدان حضور داشت و اقدامات لازم را انجام داد؛ اعضای گردان های تکاوری 119 و 113 سلمان با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر استانداری کاروان قاچاقچیان را زیر نظر گرفته و با آنها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این درگیری مسلحانه دو قاچاقچی به هلاکت رسیدند و یک دستگاه خودرو تویوتا به همراه مقادیری سلاح و مهمات شامل اسلحه کلاشینکف و گرینوف علاوه بر فشنگ مربوطه کشف شد.

وی افزود: بیش از 650 کیلوگرم مواد مخدر از قبیل شیشه، تریاک و مرفین از فروشندگان کشف و ضبط شد.

فرمانده گردان های گشت یگان های ویژه گارد گارد گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را از استان های شرقی بارگیری و به مرکز کشور منتقل کنند تا صحرا به محل مرگ مردم تبدیل شود. قاچاقچیان

وی خطاب به تاجران مرگ و کسبه اش گفت: کسبه مرگ باید بدانند که با اشراف اطلاعاتی و حضور شبانه روزی عوامل تیپ های نگهبان، منطقه کویری گلنجه دیگر پناهگاه آنها نیست و نبرد سرنوشت ساز با آنها است. دلالان مرگ در دستور کار عوامل ما در واحد تکاوران قرار دارند.

44abd91b-cb4d-4de6-ba54-988643bff36f.jfif

2ded2c57-84e7-4235-a595-fc7dcf147c2e.jfif

233217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *