اخبار اخبار اقتصادی

کرمان‌موتور پیشگام در ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه شارژ خودروهای برقی در مراکز خرید تهران

تبلیغات بنری


به گزارش رابو الخبر، شرکت خودروسازی کرمان با توجه به اینکه یکی از مهم ترین نیازهای خودروهای شخصی و تاکسی های برقی این شرکت دسترسی آسان به ایستگاه های شارژ تعیین شده با هدف تسهیل در استفاده از خودروهای برقی است. نسبت به استقرار و راه اندازی اولین ایستگاه شارژر در مرکز خرید گالریا والنجک اقدامات لازم انجام شد.

جایگاه شارژ در مرکز خرید گالریا شامل پنج شارژر خودروهای برقی تندرو با ظرفیت 30 کیلووات و دو دستگاه AC برای خودروهای برقی متعلق به شرکت کرمان موتور است که در پارکینگ مجتمع فوق الذکر نصب و راه اندازی شد. همکاری با این مرکز خرید و شرکت مپنا و هم اکنون آماده خدمات رسانی خودروهای برقی می باشد.

شرکت کرمان موتور پیشرو در برقی‌سازی حمل‌ونقل و معرفی خودروهای برقی به بازار کشور، با ارائه بهترین خدمات و توسعه زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از خودروهای برقی در ایران، در تلاش است تا در راستای ایجاد مسیری سبز و سبز گام بردارد. اقدامات لازم را برای حفظ محیط زیست انجام دهد.

شرکت کرمان موتور آماده همکاری با مراکز تجاری جهت ایجاد ایستگاه های شارژ سفارشی می باشد. بدین منظور مراکز خرید و اماکن عمومی علاقمند به ایجاد ایستگاه شارژ خودروهای برقی با مشارکت شرکت کرمان موتور می توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل ev@kermanmotorco.com ارسال کنند.

شرکت کرمان موتور پیشگام در راه اندازی و راه اندازی ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در مراکز خرید تهران می باشد

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *