اخبار اخبار ورزشی

عکس | انتقال مهاجم استقلالی به لیگ امارات

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری الخبرآنلاین؛ طی چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقال محمدرضا آزادی به باشگاه العروبه منتشر شده است. تیمی که به تازگی راهی لیگ ادنوک امارات شده و به دنبال تقویت خط حمله خود است.

به گزارش دریای ورزش، علیرغم این شایعات، حمیدرضا بایندریان، مدیرعامل باشگاه نساجی، خبر انتقال محمدرضا آزادی به باشگاه العروبه را تکذیب کرد اما حالا رسانه های این کشور دوباره خبر این انتقال را منتشر کرده اند.

روزنامه معروف الخلیج در شماره امروز خود جزئیات جدیدی از این انتقال را فاش کرد و مدعی شد که حضور محمدرضا آزادی در العروبه به صورت قرضی بوده و قرار است این بازیکن اوایل تیرماه آینده در تمرینات این تیم شرکت کند.

الخلیج نوشت:

باشگاه تازه صعود شده العروبه به لیگ حرفه ای ADNOC با محمدرضا آزادی، مهاجم 24 ساله ایرانی نساجی مازندران به توافق رسید تا این بازیکن برای فصل آینده به صورت قرضی در این تیم بازی کند. این بازیکن ایرانی قرار است اوایل ماه آینده با شروع تمرینات به این تیم ملحق شود.

العروبا با ابراز اطمینان به برونو پریرا سرمربی پرتغالی، قرارداد خود را برای دومین فصل متوالی تمدید کرد. این تمدید به دلیل تلاش‌ها و تأثیرات آشکار او است که منجر به قهرمانی العروبه در لیگ دسته اول برای دومین بار در تاریخ باشگاه و بازگشت به لیگ حرفه‌ای شد.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *