نگاهی نزدیک به جت شخصی میلیون‌دلاری آرنولد شوارتزنگر/ عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

نگاهی نزدیک به جت شخصی میلیون‌دلاری آرنولد شوارتزنگر/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو و بر اساس گزارش روزیاتو، شوارتزنگر به عنوان فرماندار کالیفرنیا نیز فعالیت می کرد. مانند بسیاری از افراد مشهور، این ستاره اتریشی الاصل برای شرکت در رویدادهای مختلف در سراسر ایالات متحده و جهان به یک جت شخصی نیاز دارد. او از یک جت شخصی قدیمی Gulfstream 3 استفاده می کند.

مشخصات Gulfstream 3 را بررسی کنید

آخرین مدل های G-III حدود 40 سال قدمت دارند و آخرین مدل آن در سال 1986 تولید شده است. با این حال، این هواپیماها هنوز هم مدرن و زیبا به نظر می رسند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، G-III به وضوح متعلق به خانواده Gulfstream است.

از طراحی دماغه گرفته تا پنجره های پهن و گرد و دم تی شکل ظریف، این هواپیما هنوز هم مانند همتایان مدرن خود به نظر می رسد. زیرا طراحی آن از G-II الهام گرفته شده است و در آخرین مدل G700 تقریباً یکسان ظاهر می شود.

این مدل ویژه یک هواپیمای بزرگ با برد 6759 کیلومتر است. به عبارت دیگر این هواپیما با G-400 امروزی رقابت می کند و پروازهای تا 6 ساعت را ممکن می کند.

اگرچه این زمان برای سفر به اتریش، زادگاه شوارتزنگر کافی نیست، اما او می تواند دائماً بین دو ساحل و در سراسر ایالات متحده حرکت کند.

نگاهی به فضای داخلی Gulfstream 3

GIII به عنوان یک هواپیمای بزرگ می تواند بیش از 12 مسافر را حمل کند و این هواپیمای خاص ظرفیت حمل 19 مسافر را دارد. با این حال، طبق گفته Business Jet Traveler، پیکربندی معمول 12 نفر است.

ممکن است فکر کنید این هواپیما با ظرفیت کامل تنگ است، اما نگران نباشید. هر مسافر یک صندلی راحت و جادار دارد که می تواند دراز بکشد.

ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد اینکه آیا این صندلی‌ها کانورتیبل هستند یا نه، پیدا نکردیم، اما در صورت وجود، 8 یا 9 مسافر احتمالاً می‌توانند صندلی‌های خود را به تخت تبدیل کنند. همچنین احتمالاً یک اتاق خواب اصلی در انتهای این هواپیما وجود داشته است.

معمولاً صندلی های لوکس در هواپیما را می توان به تخت های دونفره تبدیل کرد.

طراحی جادار این هواپیما فضای کافی برای جابجایی راحت مسافران در طول پروازهای طولانی را فراهم می کند و تجربه سفر لذت بخشی را به ارمغان می آورد.

نگاهی دقیق تر به جت شخصی میلیون دلاری آرنولد شوارتزنگر/عکس

هزینه های G-III

مدل های اولیه G-III دیگر تولید نمی شوند. چون تکنولوژی آنها قدیمی است.

با این حال، علاقه مندان می توانند این هواپیماها را در بازار کارکرده پیدا کنند.

بررسی در Controller.com نشان می دهد که این هواپیماها اکنون نسبتاً مقرون به صرفه هستند و ارزان ترین آنها حدود 1.6 میلیون دلار هزینه دارد. البته احتمالا هزینه های عملیاتی این هواپیماها بالا خواهد بود.

طبق گزارش Essentials Sports، آرنولد شوارتزنگر یک هواپیمای نسبتا جدید خریداری کرده است.

شوارتزنگر مدل استاندارد این هواپیما را انتخاب کرد و اظهار داشت که کارایی را بر تجمل ترجیح می دهد و از هرگونه ارتقای لوکس اجتناب می کند. شوارتزنگر توضیح داد که دلیل اصلی خرید این هواپیما تسهیل رفت و آمد بین محل سکونت و محل کارش بوده است.

نگاهی دقیق تر به جت شخصی میلیون دلاری آرنولد شوارتزنگر/عکس

هزینه های عملیاتی

طبق محاسبه‌گر هزینه هواپیما، میانگین قیمت گلف استریم GIII مورد استفاده ۱،۶۹۵،۰۰۰ دلار است. این مقدار به عوامل مختلفی بستگی دارد.

با فرض 450 ساعت پرواز در سال و هزینه سوخت 6 دلار برای هر گالن، کل هزینه های متغیر GULFSTREAM GIII 2,811,150 دلار و هزینه های ثابت در مجموع 909,334 دلار است، بنابراین کل هزینه های سالانه 3,720,484 دلار است. در نتیجه هزینه تقریبی هر ساعت پرواز 8267 دلار است.

چه هواپیمایی امروز جایگزین G-III خواهد شد؟

گفته می شود که آرنولد شوارتزنگر هنگام خرید هواپیمای جدید خود حدود 35 میلیون دلار هزینه کرده است. اگرچه این مقدار زیادی است، اما در پایین ترین حد قیمت هواپیماهای بزرگ قرار دارد. امروزه، آرنولد برای یافتن هواپیمای با اندازه، قیمت و برد به سختی کار می کند، به خصوص اگر جدید باشد.

می توان فرض کرد که او همچنان در حال خرید هواپیما از یک شرکت مستقر در ساوانا است. اگر به دنبال هواپیمای با برد مشابه بود، باید مدل G500 یا G400 را انتخاب کند. G500 برد بیشتری دارد و اجازه پرواز مستقیم به اتریش را می دهد، در حالی که G400 احتمالاً نیاز به توقف سوخت گیری در ایرلند دارد.

حداقل ظرفیت این هواپیماها 12 مسافر است که پیکربندی معمول برای هواپیماهای بزرگ است.

یک G500 کارکرده حدود 34 میلیون دلار و 45 میلیون دلار در صورت نو قیمت دارد و مدل G400 باقیمانده 34 میلیون دلار در بودجه قبلی آرنولد قیمت دارد.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *