اخبار اخبار اقتصادی

گزارش تصویری از ال۹۰ ایرانی در نمایشگاه مشهد!

تبلیغات بنری


به گزارش -، خودروی ایرانی ال 90 یا پی 90 پس از رونمایی رسمی در فروردین ماه سال گذشته وارد بیست و چهارمین نمایشگاه مشهد شد و در معرض دید عموم قرار گرفت. چندی پیش بالاخره این خودرو وارد خط تولید پارس خودرو شد و پس از تولید اولیه و تست های نهایی به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته مدیرعامل پارس خودرو، P90 ایرانی تا پایان سال جاری وارد بازار می شود. عبدالله سلطانی ثانی با اعلام این خبر از برنامه این شرکت برای تولید نسخه الکتریکی خودروی P90 خبر داد و افزود: تولید نسخه برقی خودروی P90 یکی از برنامه های پارس خودرو در راستای توسعه سبد محصولات برقی این خودرو است.

P90 اولین بار در 28 فروردین 1402 معرفی شد، این خودرو در اصل همان تندر 90 معروفی است که سایپا تصمیم گرفت به آن شخصیت ایرانی بدهد. طراحی جلوی P90 محافظه کارانه و مدرن به نظر می رسد و طراحی خسته کننده L90 را پشت سر گذاشته است. قسمت پایین سپر طراحی اسپرت دارد و در کل با فرم ساده بدنه هماهنگی ندارد.

هواپیمای L-90 ایرانی برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت/عکس

طراحی نمای جانبی به جز اضافه شدن فلرهای کوچک گلگیر تغییری نکرده است. قسمت عقب خودرو نیز مدرن طراحی شده و شکل آن یادآور محصولات فعلی رنو است. به طور کلی، طراحی بیرونی P90 مدرن و محافظه کارانه است، اما بدنه ساده آن نادیده گرفته شده است.

هواپیمای L-90 ایرانی برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت/عکس

طراحی داخلی خودرو مشابه مدل های ال 90 و ساندرو بوده و به جز اضافه شدن برخی امکانات مانند صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و کیلومتر شمار جدید، تغییرات دیگری رخ نداده است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *