اخبار اخبار عمومی

مرگ در مثلث آلاسکا/ ناپدید شدن ۲۰ هزار نفر در یک مثلث برمودای دیگر

تبلیغات بنری


نادیا زکالوند: چندین دهه است که مقامات دولتی به مردم سراسر جهان هشدار می دهند که مثلث برمودا مکانی بسیار خطرناک است که در آن صدها هواپیما و کشتی به طور مرموزی ناپدید شده اند و از مردم می خواهند که به این مکان نزدیک نشوند.

اما هیچ کس در مورد خواهر مثلث برمودا، مثلث آلاسکا، منطقه ای واقع در شمال اقیانوس اطلس صحبت نمی کند. در این منطقه طبق گزارش ها حداقل 20 هزار نفر ناپدید شده و پس از ورود به آن دیگر بازنگشتند.

این منطقه خطرناک، منطقه ای بیابانی که بین سه شهرستان جونو، آنکوریج و اوتکیاگویک (بارو سابق) واقع شده است، به مثلث مرگ معروف شده است و از اوایل دهه 1970 حداقل 20000 نفر را کشته است.

مرگ در مثلث آلاسکا/ 20000 نفر دیگر در مثلث برمودا ناپدید شدند

محققانی که تحقیقات گسترده ای برای کشف راز این ناپدید شدن ها انجام داده اند، هنوز نتوانسته اند دلیل قانع کننده ای پیدا کنند.

در سال 1972، زمانی که هواپیمای حامل 4 مسافر هنگام پرواز بر فراز این منطقه ناپدید شد، نام مثلث برمودا در آلاسکا رایج شد. از آن زمان تاکنون افراد زیادی برای حل معمای این منطقه به آنجا سفر کرده اند، اما سفر آنها غیرقابل بازگشت بوده است.

طبیعتاً این منطقه مملو از خرس، دریاچه، شکاف عمیق و دره های وسیع بی شماری است اما تنها جمجمه یکی از قربانیان این منطقه به نام گری پیدا شد. در واقع در سال 2022 با بازسازی DNA او توانستند گری را شناسایی کنند. اما از بقیه قربانیان اثری نیست.

مرگ در مثلث آلاسکا/ 20000 نفر دیگر در مثلث برمودا ناپدید شدند

بهتر است هرگز به این نقطه از جهان سفر نکنید.

منبع:

قابل قبول

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *