اخبار اخبار تکنولوژی

چگونه تصور ایرانیان نسبت به خودروهای شرق آسیا تغییر کرد

تبلیغات بنری


به گزارش -. از ابتدای حضور جدی کشورهای شرق آسیا در بازار خودرو ایران، به دلیل تبلیغات مسموم رسانه ای، مردم ایران نگاه خوبی به خودروهای تولیدی این کشورها (به جز ژاپن) نداشته اند. اما به تدریج و با گذشت زمان، ذهنیت عمومی مردم نسبت به همه کالاهای منشأ شرق آسیا تغییر کرد. به حدی که امروزه این محصولات با خودروهای ایرانی در خیابان های ایران برابری می کند و اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان از تصمیم خود برای خرید این خودروها راضی هستند.

یکی از آخرین نمونه هایی که با استقبال بی نظیر مصرف کنندگان ایرانی مواجه شده است، برند فوق لوکس اکستریم است که نشان از عزم سازندگان آن برای رقابت با غول های صنعت خودرو دارد. اولین مدل از خودروی برند Xtreme که با نام VX شناخته می شود، برای رقابت با مدل های محبوبی مانند تویوتا لندکروزر و ولوو XC90 طراحی شده است. به گفته کارشناسان صنعت خودرو و همچنین کارشناسان رسانه، خودروی وی ایکس توانست سطح صنعت خودروسازی جهان را به اوج جدیدی برساند.

از آنجایی که فاکتورهای «سرعت» و «استقامت» برای ایرانیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، می‌توان گفت که Extreme VX دقیقاً همان موتورسیکلتی است که ترکیبی از سرعت بالا، عملکرد بهینه و استقامت در شرایط سخت را ارائه می‌کند. این وسیله نقلیه که برای رانندگی پرماجرا در خارج از جاده طراحی شده است، به لطف ویژگی های فنی پیشرفته خود، از جمله شاسی محکم، سیستم تعلیق تطبیقی ​​و موتور قدرتمند، می تواند بر هر چالشی غلبه کند. Extreme VX نه تنها در جاده های آسفالت شده بلکه در جاده های ناهموار و شرایط محیطی شدید بسیار کارآمد است. این خودرو با استفاده از آخرین فناوری، تجربه رانندگی پایدار، ایمن و لذت بخشی را برای رانندگان فراهم می کند.

TXL شدید

با استفاده از یکی از مقاوم ترین سازه های دنیا

M3X Mars این ساختار که امروزه مورد استفاده تمامی برندهای لوکس دنیا قرار می گیرد، نه تنها با استفاده از مواد سبک و مقاوم وزن کلی خودرو را کاهش داد، بلکه استحکام و دوام آن را نیز حفظ کرد. هندسه دقیق شاسی M3X به Xtreme VX اجازه می دهد تا به راحتی بر روی سطوح ناهموار و دشوار حرکت کند و تعادل عالی را در هنگام رانندگی فراهم می کند. این سازه همچنین برای جذب ضربه ها و کاهش ارتعاشات در جاده های ناهموار طراحی شده است و سواری راحت و ایمن را برای راننده و سرنشینان فراهم می کند و صداهای منتقل شده از بیرون به کابین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

Xtreme VX سرعت بالای خود را مدیون چیست؟

موتور Extreme VX یکی از قدرتمندترین قطعات این خودرو است که با ترکیبی از فناوری های پیشرفته و مهندسی دقیق برای ارائه حداکثر قدرت و کارایی مهندسی شده است. این موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توئین توربوشارژر است که قادر به تولید بیش از 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. این مقدار قدرت نه تنها در جاده های شهری و هموار شتاب زیادی ایجاد می کند، بلکه نیروی لازم برای غلبه بر موانع در جاده های ناهموار و سنگین را نیز فراهم می کند.

سیستم تزریق مستقیم سوخت، همراه با مدیریت هوشمند موتور، VX را حتی در سرعت‌های بالا و تحت فشارهای شدید، بسیار کارآمد می‌کند. این موتور همچنین به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی Aisin متصل می شود که دنده ها را خیلی سریع و روان عوض می کند و تجربه رانندگی ایده آل و پویایی را به راننده می دهد. علاوه بر این، سیستم خنک کننده پیشرفته موتور، دمای خود را حتی در شرایط رانندگی سنگین یا استفاده طولانی مدت در جاده های سخت، در شرایط مطلوب حفظ می کند.

آغاز پیشرفت

این توضیحات تنها بخشی از درخشش اخیر برند Extreme بود. به طور کلی می توان گفت که عوامل و نخبگان این شرکت خود را در ابتدای مسیر پیشرفت و توسعه می بینند چرا که اهدافی که برای خود در نظر می گیرند بسیار بلندپروازانه و بلند است و دستیابی به آن مستلزم صرف زمان بیشتر است. اما تاکنون بر اساس نظرسنجی های رسانه ای، برند اکستریم توانسته تصویر جدیدی از خودروهای SUV ارائه دهد و ذهنیت مردم ایران را به کلی تغییر دهد. شاهد این مدعا افزایش روزافزون سفارشات این خودروی نوظهور است.

58322

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *