اخبار اخبار اقتصادی

آخرین وضعیت طرح سراسری بیمه لوازم خانگی؛ کمپین پیش میاد دیگه

تبلیغات بنری


یکی از خدمات جدید بیمه ای را می توان ارائه خدمات بیمه ای لوازم خانگی دانست که با خرید این بیمه نامه، شرکت بیمه موظف به جبران کلیه خسارات وارده به کلیه لوازم برقی منزل مانند تلویزیون می باشد. بیمه دال تی وی از ابتدای مهرماه اقدام به ایجاد کمپینی تحت عنوان “دوباره اتفاق می افتد” کرده است که در آن با شرکت در این کمپین و پرداخت هزینه ای مناسب می توانید تلویزیون خود را در برابر خطراتی مانند شکستگی صفحه نمایش، سرقت، برق محافظت کنید. نوسانات، خسارت آب و… بیمه شوید. با توجه به روند افزایشی قیمت تلویزیون و قطعی مکرر برق، بیمه تلویزیون یک امر ضروری به نظر می رسد.

بیمه لوازم خانگی چیست؟

بیمه لوازم خانگی یکی از جدیدترین خدمات بیمه ای است که با اخذ آن شرکت بیمه موظف به پرداخت غرامت شما در صورت بروز حادثه و آسیب به لوازم خانگی خواهد بود. این بیمه نامه کلیه لوازم خانگی اعم از لوازم صوتی و تصویری، یخچال، فریزر، کولر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر و تلویزیون را پوشش می دهد. این دستگاه ها در فضاهای مختلفی مانند خانه، محل کار و یا فروشگاه ها کاربرد دارند.

با شرکت در کمپین این اتفاق می افتد… شما می توانید لوازم خانگی نو یا دست دوم خود مانند تلویزیون را پوشش دهید. امروزه قیمت لوازم خانگی شاهد روند صعودی بوده و سلامت آنها را با خطرات زیادی تهدید می کند که اغلب تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرند. این خطرات شامل شکستن صفحه نمایش، سرقت، نوسانات برق و غیره است. در کمپین دال می توانید با پرداخت هزینه های معقول و مناسب تمامی لوازم خانگی خود را در برابر این خطرات آنلاین بیمه کنید.

آیا بیمه لوازم خانگی می تواند خسارت های ناشی از قطع برق را پوشش دهد؟

قطعی برق مکرر در تابستان رایج است. حتما از اطرافیان شنیده اید که بعد از وصل برق متوجه سوختن کمپرسور تلویزیون یا یخچال شده و برای خرید مجدد آن پول زیادی پرداخته اند. قطع مکرر برق می تواند به لوازم خانگی، به ویژه تلویزیون ها آسیب برساند. بنابراین در این صورت اخذ بیمه لوازم خانگی ضروری می شود.

بیمه لوازم خانگی چه خسارت هایی را پوشش می دهد؟

در کمپین می توانید به وب سایت D تمام لوازم نو و دست دوم خود را با بیمه لوازم خانگی پوشش دهید. پیشنهاد می شود در هنگام خرید لوازم خانگی و قبل از نصب آنها و آسیب رساندن به قطعات آنها را بیمه کنید. خسارات تحت پوشش بیمه شامل مواردی مانند آسیب بدنه، برخورد، سقوط از ارتفاع، له شدن، ورود مایعات به دستگاه، حوادث طبیعی، نوسانات برق و سرقت به هر دلیلی است.

تلویزیون به دلیل نوسانات برق آسیب دیده یا سوخته است

بیمه تلویزیون بخشی از کمپین است و هزینه های تعمیر یا تعویض تلویزیونی که به دلیل نوسانات برق آسیب دیده یا سوخته را پرداخت می کند. نوسانات برق شهری یکی از مشکلات مهم و اجتناب ناپذیر زندگی روزمره است که در برخی موارد می تواند آسیب های گسترده ای را به همراه داشته باشد. حتی اگر نکات ایمنی مانند استفاده از محافظ الکتریکی را رعایت کنید، وسایل برقی شما همچنان ممکن است آسیب ببینند.

صدمات جسمی ناخواسته

از جمله خطراتی که سلامت لوازم خانگی را تهدید می کند، ضربه های ناخواسته و تصادفی به دستگاه را می توان در نظر گرفت. از جمله این آسیب ها می توان به برخورد با چیزی روی صفحه تلویزیون یا شکستن درب ماشین لباسشویی اشاره کرد. حتی در بیشتر موارد، جابجایی اثاثیه ممکن است باعث آسیب دیدن تجهیزات شود و مجبور به تعویض یا تعمیر شوند. در این مواقع بیمه لوازم خانگی می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

بلایای طبیعی و حوادث

سیل، زلزله، آتش‌سوزی، صاعقه یا انفجار به عنوان موقعیت‌های دردناک و حساسی شناخته می‌شوند که در آن افراد برای بازگرداندن وسایل و خرید لوازم خانگی بیش از پیش نیاز به حمایت بیمه دارند کمپین بیمه، و شما قادر به جبران خسارات ناشی از بلایای طبیعی خواهید بود.

نرخ بیمه لوازم خانگی

شرکت های مختلف بیمه مبالغ متفاوتی را به عنوان حق بیمه دریافت می کنند و شما می توانید با مراجعه به پلتفرم دال و شرکت در کمپین از تخفیف 50 درصدی بهره مند شوید. دال تمامی برندهای لوازم خانگی را نیز پوشش می دهد. با توجه به روند صعودی قیمت این دستگاه ها، بیمه بدون شک سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ایمن سازی لوازم خانگی می توانید با کارشناسان پشتیبانی پلتفرم دال تماس بگیرید. سقف بیمه پرداختی برای هر لوازم خانگی نیز بسته به قیمت و میزان خسارت متفاوت است.

آخرین وضعیت طرح سراسری بیمه لوازم خانگی - کمپین در راه است

حرف آخر

بیمه لوازم خانگی نوعی بیمه است که به شما کمک می کند در صورت مواجهه با آسیب های فیزیکی تصادفی، بلایای طبیعی و حوادث و یا آسیب و سوختگی ناشی از نوسانات برق، مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای تعمیر یا تعویض لوازم خود نشوید. با خرید این بیمه از سایت دال و شرکت در کمپین می توانید با یک سنگ دو امتیاز بزنید و علاوه بر تخفیف 50 درصدی شانس خود را در قرعه کشی های ماهانه دال نیز افزایش دهید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *