اخبار اخبار سیاسی

ردپای نفوذ در ترور سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان؟ /ایران در پاسخ به ترورهای اسرائیل اهل عمل است اما هوشمندانه و با تدبیر

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، زمان پاسخگویی به ترور سردار نیل فروشان دبیرکل حزب الله و اسماعیل هنیه و دیگر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران و جریان مقاومت این روزها به پرسشی در مجلس، تلویزیون و … تبدیل شده است. و نهادها معتقد به ورود سریع نیروهای نظامی ایران برای انتقام هستند.

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با -، بر پاسخ و پاسخ هوشمندانه به کسانی که در تریبون تلویزیون می گویند نباید به کردها گفتار درمانی کرد، تاکید کرد. “چی؟؟”

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی می افزاید: در جریان ترور سردار نیلفروشان حق پاسخگویی از هر نوع برای ایران محفوظ است و ما وقت داریم.

عزیزی همچنین ادعای نفوذ در شهادت سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و هانیه را رد کرد و گفت: گزارشی از نفوذ نداشتیم.

در ادامه گفتگوی – با ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، آمده است:

***

*آقای عزیز شهادت سید حسن نصرالله تا چه اندازه بر معادلات منطقه ای تأثیر می گذارد؟

شهادت سید حسن نصرالله بر جبهه مقاومت سنگین است، اما آنچه مسلم است جبهه مقاومت با همان اراده پولادینی که با آمادگی، توسعه و انسجام بر ارکان این جبهه حاکم بود، این راه را ادامه خواهد داد. اتحاد و هم افزایی.

در مورد تغییر معادلات منطقه ای باید تلاش کنیم در این مرحله وظایف خود را به درستی انجام دهیم. رژیم صهیونیستی درمانده و ناتوان است، زیرا توانایی مبارزه در میدان را ندارد و اتفاقاً نقطه ضعفش همان چیزی است که ادعا می کند.

اما هنر این نیست که رژیمی که آمریکایی ها اسلحه می دهند و هواپیما و بمب به او می دهند و به هر نحوی همه امکانات را در اختیارش می گذارند، بخواهد در یک مکان عملیاتی علیه جمعیت بی دفاع و بی دفاع انجام دهد. مانند حومه شهر .

حمله اسرائیل به حومه شهر هیچ ارزش نظامی ندارد

بنابراین ارزش نظامی ندارد اما این اقدام رژیم صهیونیستی به لطف خدا و توجه امروز به جبهه مقاومت با شکست مواجه خواهد شد و در سقوط و شکست حتمی رژیم صهیونیستی تردیدی نداریم. سفارش دهید.

این رژیم با کاری که کرد درهای جهنم را به روی خود باز کرد و حالا به نقطه بی بازگشتی رسیده است، یعنی اینطوری در این میدان پیروز نمی شود، پس نباید باور کند که در این میدان پیروز می شود. رژیم صهیونیستی نباید تصور کند که به اهداف خود رسیده است. ما همچنان برای رسیدن به آن هدف بزرگ تلاش می کنیم و انشاالله جبهه مقاومت به این راه ادامه خواهد داد و آماده تر از همیشه است. پرچم هر قدر از دست هر رهبری بیفتد، رهبر بعدی آن را بالاتر از پرچم قبلی خواهد برد و ما معتقدیم نصرت الهی با ماست.

وقتی تل آویو اکنون زیر آتش است گفتار درمانی چگونه بود؟

*در رادیو و تلویزیون بر اقدام نظامی علیه اسرائیل تاکید می کنند، مثلاً می گویند زمان گفتار درمانی به پایان رسیده است، آیا این نظرات یک جانبه برای این نوع مسائل امنیتی و نظامی قابل قبول است؟

به نظر من نباید این مسائل را در رادیو گفت. با این حال، ما باید رویکردها، راهبردها و مبانی خود را برای جامعه توضیح دهیم. هر که این را می گوید حتما نظام اسلامی را نمی شناسد. گفتار درمانی چگونه بود در حالی که ما در حال نوید صادقانه آن عظمت بودیم.

گفتار درمانی زمانی که آنها هجوم به الاقصی را انجام دادند چیست؟ در حال حاضر چه گفتار درمانی را در کشتی های خود در دریای سرخ هدف قرار داده است. این عناصر گفتار درمانی در کجا قرار دارند؟

به نظر من کسانی که این ادبیات را ارائه می کنند نمی دانند گفتار درمانی یعنی چه. جمهوری اسلامی امروز مرد عمل است، به قول خود وفادار است و به وعده‌هایی که به مردم داده است، پایبند است، اما ما عاقلانه عمل می‌کنیم جو و احساسات، و ما نخواهیم کرد

حق ایران برای پاسخگویی به ترور سردار نیلفروشان محفوظ است

* انتظار شما از واکنش سپاه پاسداران به ترور سردار نیلفروشان چیست؟ آیا انتظار دارید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرعت پاسخ دهد یا با توجه به شرایط زمانی و مکانی عمل کند؟

جمهوری اسلامی در پاسخ به ترور سردار شهید عباس نیل فروشان، شهدای جبهه مقاومت و تمامی بازماندگان راه اسلام، حق هر اقدامی را برای خود محفوظ می دارد، اما زمان بر دست ماست.

*نقش نفوذ در ترور چهره هایی چون سید حسن نصرالله و هانیه چقدر جدی است؟

اما دشمن همواره تلاش می کرد از توان عناصر نفوذی خود بهره برداری کند اما گزارشی در این زمینه نداشتیم.

27211

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *