اخبار اخبار فرهنگی

طرح جالب مردم محلات اطراف«شهرنو» برای انتقال آن از پایتخت/ اعضای کمیسیون انتقال را بشناسید

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین، روز سه شنبه 7 مهر 1343، مردم محله های نزدیک شهرنو طی جلسه ای که بین خود ترتیب دادند، 37500 تومان پول جمع کردند تا این مکان را به خارج از تهران منتقل کنند. قرار شد این اعتبارات در اختیار دولت و شهرداری قرار گیرد تا قلعه را با نظارت تعدادی منتخب منتقل کنند. گزارش روزنامه اطلاعات از این جلسه که روز بعد منتشر شد را می خوانید:

جلسه معتمدان مناطق غرب تهران در تالار شهرداری منطقه چهار برگزار شد و چهل نفر به نمایندگی از اهالی مناطق چهل گانه غرب تهران و محلات مجاور ارگ در این جلسه حضور داشتند تا در این خصوص اظهار نظر کنند. . انتقال قلعه به خارج از تهران. در ابتدای این جلسه آقای داریوش افضلی شهردار منطقه چهار گفت: سال هاست که مردم محلات خواستار انتقال ارگ از مرکز تهران به نقطه ای خارج از آن هستند. تا به حال مردم این را از دولت و شهرداری می خواستند اما این تصور اشتباه بود. در دنیای امروز نمی توان همه چیز را از شهرداری یا دولت مطالبه کرد، مردم خودشان باید مسئولیت پذیر باشند و کارهایی را که مجبور به انجام آن هستند انجام دهند.»

اعضای هیئت مدیره

پس از آن آقایان مرزدشتی، بنی احمد، اعتماد، فلاح و رحبیما در مورد نظر مردم در خصوص واگذاری ارگ اظهار نظر کردند و آقایان راهبیما، سهراب زاده، اعتماد، حاج دادبین، مرزدشتی، مظاهری و فضلی. خطاب به اعضای شورا. کمیته انتقال قلعه به خارج از تهران شناسایی شد

حساب باز کنید

این مرجع با افتتاح حساب برای جمع آوری کمک های مردمی در بانک ملی موافقت کرد و چهار نفر به نام های سهراب زاده، مرتضی اعتماد، حاج دادبین و افضلی به عنوان امضاء کننده تعیین و به بانک معرفی شدند. در همین جلسه مبلغ سی و هفت هزار و پانصد تومان توسط تعدادی از حاضران به حساب شماره ۱۸۰۴۵۷ بانک ملی شعبه خیابان قزوین واریز شد. شورای مذکور از چهار معتمد دیگر نیز برای نظارت و همراهی در این امر دعوت می کند و پس از جمع آوری اعتبارات کافی، طرح جابجایی قلعه اجرا می شود.

23259

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *