اخبار اخبار تکنولوژی

نخستین تصاویر شیائومی ۱۵ پرو در سه رنگ خنثی

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، در تصاویر پنل پشتی گوشی شیائومی 15 پرو را در سه رنگ مشکی، نقره ای و سفید مشاهده می کنیم. نسخه تیتانیومی ویژه نیز احتمالا در دسترس خواهد بود.

به نظر می رسد طراحی پنل پشتی شیائومی 15 پرو تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. به نظر می رسد فلاش LED به خارج از جزیره دوربین منتقل شده است.

به گفته زومیت، صفحه نمایش لبه خمیده 6.78 اینچی ساخته شده توسط TCL با وضوح 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و پردازنده نسل چهارم اسنپدراگون 8 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی از جمله مشخصات بالقوه این گوشی خواهد بود. دستگاه پرچمدار جدید شیائومی.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی و دیافراگم f/1.4، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ماکرو 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم پنج برابری و قابلیت ماکرو به همراه دوربین 32 مگاپیکسلی. . دوربین سلفی احتمالاً مجموعه دوربین های شیائومی 15 پرو را تشکیل می دهد

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی، شارژ بی سیم 80 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی، به آخرین گوشی های شیائومی انرژی می دهد. به نظر می رسد نسخه تیتانیوم شیائومی 15 پرو از تماس ماهواره ای پشتیبانی می کند.

شیائومی احتمالاً پرچمدار جدید خود را به مدت پنج سال به روز خواهد کرد که اگرچه پیشرفته است، اما هنوز از پشتیبانی نرم افزاری هفت ساله گوگل و سامسونگ فاصله دارد.

5858

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *