اخبار اخبار تکنولوژی

پاول دورف فرزندش را از دست داد!/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از دیجیاتو، پاول دورف، مدیرعامل تلگرام و شریک عاشقانه اش جولی واویلووا می گویند که در دوران بازداشت کوتاه مدت دورف در فرانسه متوجه بارداری جولی شده اند. این زوج بر این باورند که اضطراب ناشی از تحقیق و فشار روانی منجر به سقط جنین آنها شده است.

بر اساس آنچه پاول دورو در کانال خود در اپلیکیشن تلگرام منتشر کرده است، پلیس پس از فرود در پاریس او و واویلووا را به مدت 3 ساعت در فرودگاه بازداشت کرده است. سپس تمامی دستگاه ها و گوشی های آنها توقیف شد. سپس به استثنای کوتوله، همراهان خود را رها کرد.

شریک عاطفی دورف می گوید که بعد از چند ساعت بی خبری از پاول، یک گوشی جدید می خرد و اخباری را در شبکه های اجتماعی می بیند که می گویند ممکن است مدیر عامل تلگرام به 20 سال زندان محکوم شود و حتی او را به خاطر دستگیری او مقصر بداند. پاول دورف او می گوید با خواندن این مطالب دچار حملات پانیک می شود.

زمانی که پاول دورف در بازداشت بود متوجه شد که باردار است. وکیل پاول دورف نیز خبر حاملگی واویلووا را برای او می آورد، اما این خبر خوب دیری نمی پاید.

همسر پل دورف سقط جنین می کند

جولی واویلووا می گوید که به توصیه پزشک و به دلیل اضطراب شدید از پاسخ فوری به درخواست مقامات فرانسوی برای بازجویی امتناع کرد و چند هفته بعد خود را برای بازجویی به مقامات مجری قانون تسلیم کرد.

حدود 40 روز پس از دستگیری پاول دورو، واویلووا که در هفته 10 بارداری بود به پزشک مراجعه کرد و متوجه شد که قلب کودکش دیگر نمی‌تپد. به گفته او، اضطراب ناشی از دستگیری دورف و جنبۀ پر فراز و نشیب این رویداد “برای این پسر کوچک” زیاد بود.

مقامات فرانسوی پاول دورف را به اتهامات مختلف به مدت 4 روز بازداشت کردند. این اتهامات شامل شرکت در توزیع محتوای جنسی به خردسالان و فروش مواد مخدر بود. با این حال، دستگیری مدیر عامل تلگرام انتقاد شدید مدافعان آزادی بیان را نیز برانگیخت.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *