اخبار اخبار تکنولوژی

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از دیجیاتو، اپلیکیشن تلگرام برای تمامی پلتفرم ها راه اندازی شده است و علاوه بر امکانات پیام رسانی رایگان و نامحدود، امکانات مفید دیگری را نیز برای چت متنی، صوتی و متنی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ویدئو یکی از قابلیت های تلگرام ثبت زمان خواندن پیام ها است و در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه بفهمید پیام تلگرام ما خوانده شده است.

چگونه بفهمیم پیام تلگرافی ما خوانده شده است

هنگامی که در تلگرام برای دیگران پیام ارسال می کنید، بسته به وضعیت پیام، یک یا دو علامت تیک در زیر آن ظاهر می شود. این نمادها حاوی اطلاعات مفیدی در مورد پیام هستند.

برچسب‌های تلگرام به ما اطلاع می‌دهند که آیا پیام با موفقیت برای گیرنده مورد نظر ارسال شده یا توسط آن خوانده شده است. در تلگرام زمانی که برنامه در حال ارسال پیام است، آیکون ساعت زیر آن ظاهر می شود.

اگر پیام با موفقیت ارسال شد علامت هش ظاهر می شود، به این معنی که پیام شما با موفقیت به سرور تحویل داده شده است می فرستد او بود

چه زمانی دو نمره در پایین پیام پیام نیز نمایش داده می شود که به این معنی است که کاربر پیام شما را دارد او می خواند او هست

از زمان خواندن پیام ها در تلگرام مطلع شوید!

نحوه تشخیص بازدیدکنندگان پیام های تلگرام در گروه

به همین ترتیب، در گروه ها، هنگامی که علامت تیک برای پیام شما نمایش داده می شود، به این معنی است که سرور پیام را ارسال کرده است. وقتی تگ دوم نیز نمایش داده می شود، به این معنی است که حداقل یک نفر آن را خوانده است. همچنین اگر انگشت خود را برای چند ثانیه روی پیام نگه دارید، می توانید لیست بازدیدکنندگان آن را مشاهده کنید.

از زمان خواندن پیام ها در تلگرام مطلع شوید!

زمانی که پیام در تلگرام خوانده شد

در چت های شخصی تلگرام نیز می توان از زمان خواندن پیام مطلع شد. طبیعتا برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه تلگرام را داشته باشید. فهمیدن اینکه چه زمانی یک پیام در تلگرام خوانده شده است بسیار آسان است و فقط باید موارد زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به صفحه چت مورد نظر بروید.
  • انگشت خود را برای چند ثانیه روی پیام مورد نظر قرار دهید.
  • در این مرحله منوی پاسخ باز می شود و پاسخ به پیام ضبط می شود. در بالای این لیست زمان خواندن پیام قرار دارد.

از زمان خواندن پیام ها در تلگرام مطلع شوید!

البته از طریق تنظیمات می توان این قابلیت را غیرفعال کرد و به همین دلیل ممکن است برای برخی افراد فعال نباشد. برای فعال یا غیرفعال کردن آن، موارد زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به تنظیمات تلگرام رفته و سپس حریم خصوصی و امنیت دسته
  • در مرحله بعد آخرین حضور و آنلاین او انتخاب می کند
  • در این قسمت گزینه با عنوان پنهان کردن زمان مطالعه تنظیمی وجود دارد که نمایش پیام هایی را که می خوانید فعال یا غیرفعال می کند.

از زمان خواندن پیام ها در تلگرام مطلع شوید!

در میان سرویس های پیام رسان، تلگرام کارکردها و امکانات نسبتا بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. توانایی تشخیص زمان خواندن پیام ها یکی از این قابلیت ها است.

در این مقاله سعی کردیم تمام راه های درک پیام خود را که در تلگرام خوانده ایم را به شما آموزش دهیم. از طریق روش های ذکر شده در این مقاله، علاوه بر بررسی اینکه آیا پیام شما خوانده شده است، می توانیم به شما اطلاع دهیم که یک پیام در چه زمانی در تلگرام خوانده شده و چگونه بازدیدکنندگان آن را بشناسید.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *