اخبار اخبار تکنولوژی

طراحی گوشی‌های سامسونگ تغییر کرد / دوربین‌های متفاوت گلکسی A36

تبلیغات بنری


به گزارش آنلاین، اگرچه سامسونگ در حال حاضر هیچ جزئیاتی از گلکسی A36 5G به اشتراک گذاشته نیست، اما منبع موثقی به نام Giznext رندرهایی از این دستگاه منتشر کرده است. در این رندرها تغییر در طراحی این گوشی به وضوح دیده می شود. برخلاف دیگر گوشی‌های اخیر سامسونگ که حلقه‌های دوربین جداگانه‌ای دارند که در یک ستون چیده شده‌اند، گلکسی A36 5G دارای جزیره دوربین تبلت‌شکل با سه سنسور است.

به گفته دیجیاتو، به نظر می رسد این آرایش دوربین جدید تنها تغییر قابل توجه در طراحی این دستگاه باشد. گلکسی A36 5G مانند نسل قبلی خود دارای گوشه های کمی خمیده با بریدگی در سمت راست برای دکمه های صدا و پاور است. همچنین دارای یک صفحه نمایش تخت با یک سوراخ پانچ در وسط بالایی برای دوربین سلفی و یک پورت USB-C در پایین است.

سایر مشخصات احتمالی گلکسی A35 5G

با توجه به اینکه به نظر نمی رسد دکمه پاور دارای اسکنر اثر انگشت داخلی در رندرها باشد، این گوشی ممکن است دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مانند گلکسی A35 5G باشد. این منبع افزود که گلکسی A36 5G می تواند کمی باریک تر و بلندتر از مدل نسل قبلی باشد و ابعاد آن حدود 162.6 x 77.9 x 7.4 میلی متر باشد.

این منبع مشخصات سخت افزاری دستگاه را فاش نکرد، اما انتظار می رود جزئیات بیشتری در هفته های منتهی به عرضه آن منتشر شود. در روزهای گذشته بنچمارک منتسب به این گوشی نیز منتشر شده است.

5858

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *