اخبار اخبار ورزشی

عکس | هدیه جذاب و گران‌قیمت عربستانی‌ها به نادال

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ چند روز پس از اعلام رسمی بازنشستگی رافائل نادال از دنیای تنیس، سعودی ها از او برای شرکت در مسابقات شش کینگ اسلم ریاض دعوت کردند تا از این ستاره اسپانیایی قهرمان 22 گرند اسلم تجلیل کنند.

به گزارش تسنیم، مارکا گزارش داد، نادال پس از قبول شکست مقابل هموطنش کارلوس آلکاراز در مرحله نیمه نهایی، در دیدار رده بندی به مصاف نواک جوکوویچ رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف صرب خود شد. اما او برای حضور در این تورنمنت مانند پنج شرکت کننده دیگر 1.5 میلیون یورو جایزه نقدی دریافت کرد. این تنها سود مالی نادال در ریاض نبود.

در پایان این مسابقه، ترکی آل شیخ یک کیف یادگاری حاوی یک راکت تنیس تماماً از طلا به برگزارکننده مسابقات اهدا کرد. البته این اولین بار در تاریخ نیست که در یک تورنمنت راکت طلایی به تنیسورها تعلق می گیرد. در دهه 1980، در جریان یک مسابقه تنیس در آنتورپ، بلژیک، برنده مسابقه یک راکت ساخته شده از طلا و الماس دریافت کرد.

نادال که زنجیره قهرمانی خود در گرند اسلم را با قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه در سال 2005 آغاز کرد، از آغاز دوران حرفه ای خود نزدیک به 135 میلیون دلار جایزه دریافت کرده است.

258 258

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *