اخبار اخبار عمومی

بارش ۵۰ سانتی‌متر برف در این استان

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، محمدرضا حق بین مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گیلان اظهار داشت: هواشناسی از یکشنبه تا چهارشنبه اخطاریه نارنجی رنگی صادر کرد و در ساعت در ابتدای هفته آمادگی های لازم برای آمادگی و مقابله با بلایای طبیعی بررسی شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد بارش شدید باران در استانداری گیلان بودیم، گفت: برخی از محورها به دلیل بالا آمدن سطح رودخانه به طور موقت دچار آبگرفتگی شدند که با اقدامات انجام شده و کاهش شدت بارندگی، سیلاب حل شد و مشکل حل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه جاده آبکنار و کپورشال بندر انزلی بر اثر بارندگی شدید از شب گذشته دچار آبگرفتگی شد و با تلاش های صورت گرفته مشکل برطرف و مسیر باز و رودخانه ها مسدود شد. این جاده ها به طور موقت با بزرگراه بسته شد، اما راه های جایگزین برای رسیدن به شهر و روستا وجود دارد و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

50 سانتی متر برف در این استان باریده است

حق بین با بیان اینکه ارتفاعات استان گیلان سفیدپوش است و هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای رضوانشهر، تالش و آستارا هستم، افزود: نمک پاشی محورهای اصلی توسط نیروهای راهداری از شب گذشته و با تلاش انجام شده است. ساخته شده است. تمامی محورهای ارتباطی استان گیلان باز است

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی در 72 ساعت آینده مربوط به حوضه آبخیز انزلی با حدود 390 میلی متر است، گفت: رضوانشهر با 166 میلی متر، خوخوبجار و تازآباد رودسر نیز با 142 میلی متر بارندگی در 72 ساعت گذشته رکوردار هستند. .

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان، بیشترین میزان بارش برف در بونل با 50 سانتی متر بوده است.

حقین با بیان اینکه برخی از راه های روستایی حاشیه رودخانه ها توسط آب شسته شد اما تردد در جاده ها با احتیاط انجام می شود و تدابیر ایمنی اتخاذ شده است، افزود: از عصر امروز از شدت بارندگی کاسته می شود و اقلیم گیلان نیز از این پس می رود. استان بهبود خواهد یافت. بازگشت به شرایط پایدار

47236

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *