اخبار اخبار جهان

حزب‌الله شهادت «سید هاشم صفی‌الدین» را تایید کرد

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، حزب الله روز چهارشنبه شهادت آقای هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی این جریان را تایید کرد و در بیانیه ای اعلام کرد: ما ملت شهید و مجاهد هستیم. امت مقاومت و پیروزی خبر شهادت آقای هاشم صفی الدین است و ما از یک رهبر بزرگ در راه بیت المقدس خبر می دهیم.

حزب الله اعلام کرد که آقای هاشم صفی الدین در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به همراه جمعی از برادران مجاهد خود به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: آقای هاشم صفی الدین به برادر شهید بزرگوارمان جناب آقای حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیوست که برادر خوبی برای برادرش و مانند حضرت ابی الفضل العباس علیه السلام بود. (علیه السلام) به برادرش امام حسین (علیه السلام).

شهیدان صفی الدین و نصرالله

حزب الله در این بیانیه توضیح داد: این حزب برادر، پشتیبان و پرچمدار سید حسن نصرالله در هنگام مصیبت و ضامن در هنگام مصیبت بود. آقای هاشم صفی الدین بیشتر عمر خود را صرف خدمت به حزب الله، مقاومت اسلامی و جامعه آن کرد و در طول سالیان متمادی عمر شریف خود، با احساس مسئولیت و اقتدار، شورای اجرایی و نهادهای مختلف آن را در زمینه ها و حوزه های مختلف همه چیز مربوط به فعالیت مقاومت بود.

مقاومت اسلامی ایران اعلام کرد: شهید صفی الدین با یاران مقاومت ارتباط تنگاتنگی داشت و از دوستان خانواده شهدا بود تا اینکه خداوند متعال او را در کاروان نور شهدای کربلا قرار داد.

حزب الله گفت: این مصیبت وارده را به حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین (حفظه الله)، حوزه های علمیه پربرکت اقصی نقاط جهان اسلام و برادران مجاهد تسلیت عرض می کنیم. در جنگ با اسلام این رزمنده مقاومت و به خانواده صبور و مؤمنش صبر و اجر دنیوی و اخروی را از خداوند متعال خواستاریم.

در بیانیه حزب الله تاکید شد: ما به شهید بزرگوارمان و همرزمان شهیدش عهد می کنیم که راه مقاومت و جهاد را تا رسیدن به اهداف آزادی و پیروزی او ادامه دهیم.

310310

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *