اخبار اخبار عمومی

ماجرای عجیب مردی که خانه‌های مردم را بدون اجازه آنها تمیز می‌کرد

تبلیغات بنری


نادیا زکالونددامیان وینیلوویچ، 36 ساله از لهستان، در حال حاضر باید بسیار عصبانی باشد. «قربانیان» نه تنها از زحمات او تشکر نکردند، بلکه باعث شدند او 22 ماه از زندگی خود را در زندان بگذراند.

این مرد لهستانی الاصل تابستان گذشته وارد دو خانه در نیوپورت ولز شد و کارهای خانه مانند بیرون آوردن زباله ها، آویزان کردن لباس ها به بند رخت و تمیز کردن کف ها را انجام داد. تنها چیزی که از خانه ها می گرفت و می خورد مشروب بود و البته گاهی هم غسل می کرد. ووینیلوویچ پس از اتمام کار خود پیامی برای صاحبخانه ها می گذاشت و می گفت: “اصلا نگران نباشید، شاد باشید و از زندگی لذت ببرید.”

اما قربانیان ووینیلوویچ نه تنها از کار این مرد قدردانی نکردند، بلکه از دست او عصبانی بودند. یکی از این صاحبان زنی بود که تنها زندگی می کرد. وی به خبرنگار محلی گفت: وقتی وارد خانه شد، دید که سطل زباله خالی است، دانخوری پرنده پر است و تعدادی گلدان نیز عوض شده است. آنقدر از دیدن این چیزها می ترسید که نتوانست در خانه بماند و به سراغ چند نفر از دوستانش رفت. این زن بیچاره وقتی ووینیلوویچ دستگیر شد اعصاب بازگشت به خانه را داشت.

وکیل این مرد در دادگاه در دفاع از این مرد گفت که در دوره ای که وینیلوویچ وارد این خانه ها شده بود، تازه بی خانمان شده بود و به دنبال سرپناهی برای گذراندن لحظات آرام بود. در طول مدتی که در خانه ها بود، برای جبران ورود بدون اجازه به خانه، آنجا را تمیز می کرد.

وقتی این مرد اظهار پشیمانی کرد و از آنجایی که به کسی آسیبی نزد، دادگاه او را تنها به ۲۲ ماه زندان محکوم کرد.

منبع:

oditycentral

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *