اخبار اخبار فرهنگی

گالری گردی در تعطیلات آخر هفته

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، بازدیدکنندگان از نمایشگاه های پایتخت طبق سنت هفتگی برای تماشای آثار هنری در پایان هفته به گالری ها، گالری های هنری و فرهنگسراها می روند.

مدیتیشن در حصار ذهن در گالری کاما

به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه انفرادی نقاشی های یاسر میرزایی از جمعه 13 آبان تا چهارشنبه 18 آبان در گالری کاما به نشانی تهران، جردن، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک 20، طبقه اول برپاست.

باد هنگام وزش درخت چنار در گالری اچ

نمایشگاه انفرادی نقاشی هونیا عباسی از جمعه 13 تا جمعه 27 آبان در گالری H، خیابان شریعتی، روبروی دولت، کوچه میرزا تارج، پلاک 10 برپاست.

اشغال تهاجمی گالری شکوه

نمایشگاه گروهی چند رسانه ای از روز جمعه 13 آبان آغاز و تا چهارشنبه 18 آبان در گالری شکیا به نشانی 19، بلوار شهید اندرزقو، کوچه امیر نوری، پلاک 19، بلوار شهید اندرزقو، ادامه دارد.

تصاویر تخیلی در گالری بناخ

نمایشگاه گروهی نقاشی های گردآوری شده توسط الهام قربانی از جمعه 13 تا یکشنبه 22 آبان ماه در گالری بنچ به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، زیر پل پارک وی، خیابان خاکزاد، پلاک 22 برپاست.

سومین نمایشگاه گروهی نوت بوک هنرمندان در گالری اورند

نمایشگاه گروهی با عنوان سومین نمایشگاه گروهی دفترهای هنرمندان گردآوری شده توسط امیرالشلمانی تا جمعه 20 آبان در گالری افرند به نشانی: بزرگراه جلال آل احمد، خیابان جهان آرا، خیابان 19 (جلال الحسینی)، بعد از اشک شهر. تهران چهارراه پلاک 48

فرشید مقالی در گالری اعتماد

نمایشگاه انفرادی نقاشی های فرشید متقلی تا سه شنبه 30 آبان ماه در گالری ایتمد واقع در میدان هفت تیر، کلید جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک 25 برپاست.

کسانی که در گالری سوم کمتر می شناسیم

نمایشگاه انفرادی نقاشی و عکس ساناز ارجمند با عنوان کسانی که کمتر می شناسیم تا سه شنبه 17 آبان در گالری سوم به نشانی کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر پلاک 148 برپاست.

بدنه در گالری طراح آزاد

نمایشگاه انفرادی نساجی نرگس رفیع جو با عنوان «بدن» تا سه شنبه 17 آبان ماه در گالری طراحان آزاد تهران، میدان سلماس، خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، پلاک 5 برپاست.

نمایشگاه هادی حضفی در گالری آریا

جدیدترین نمایشگاه هادی هزاوی به آثار دهه 40 و 50 این نقاش از جمعه 29 مهرماه در گالری آریا آغاز به کار کرد و تا جمعه 13 آبان ادامه دارد.این گالری به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(عج) ، بالاتر از سیره عباس آباد، کوی زرین پلاک 10 ادامه خواهد داشت.

فلانور در گالری آتبین

نمایشگاه انفرادی نقاشی های علی روسیتان فرد تا سه شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۳۰۳ در گالری آتبین به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ برپاست.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است: اول اینکه حضور در گالری یک پدیده اخیر مربوط به شهر است. این حضور چند لایه است.

از تجربه شخصی مواجهه با اثر هنری گرفته تا پیامدهای مرتبط با سبک زندگی و بینش سیاسی و اجتماعی.

این نمایشگاه گشت و گذار در گالری و ملاقات با اثر و خود بیننده را به موضوع اصلی تبدیل کرد. این بار بیننده سوژه ای است که خودش آن را تماشا می کند.

به طور خلاصه، حضور شما به عنوان یک بیننده بخش مهمی از ایده سرگردان است.

گشت در گالری در تعطیلات آخر هفته

سورپرایز در زیرزمین دستان

نمایشگاه انفرادی محسن وردیلی با عنوان واگیا تا جمعه 20 آبان ماه در تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 6 دایر است.

آثار هنری انتزاعی در گالری سو

نمایشگاه گروهی «آثار انتزاعی» با گردآوری شیرین جاراویسکی تا روز جمعه 27 آبان در گالری سو، تهران، خیابان پورموسی، خیابان ویلا، خیابان سمیح، پلاک 30 برپاست.

ترسیم و اندازه به جای پروژه ها 009821

نمایشگاه انفرادی نقاشی و حجم بیژن نعمتی شریف از سال 1376 تا 1391 تا سه شنبه 17 آبان ماه در پروژه های 009821 واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه 18، پلاک 25، به میزبانی مردم هنر دایر است.

مرد زنده با چشمان خالی در گالری بهاوان

نمایشگاه انفرادی نقاشی پیام قلیچی با عنوان آشیانه مرد با چشمان خالی فصل دوم: آواز یک دماغ دراز تا دوشنبه 23 آبان در گالری بوان، خیابان مطهری، خیابان عبدو، پلاک 7 برپاست. تهران، خیابان لارستان.

محدودیت در گالری امکانات است

نمایشگاه انفرادی مجلدات ستارگان مجرب با عنوان «مذه» تا روز جمعه 20 آبان ماه در گالری «مزه» واقع در خیابان فجر (جم) تهران، خیابان مطهری، خیابان غفاری، پلاک 51، طبقه اول دایر است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «ابژه جداسازی» نمایشی آزمایشی از شهر تهران است که عمدتاً از تعداد زیادی مکعب و فضاهای بین آنها تشکیل شده است. مکعب ها ما را با لایه های مختلفی از مواد روبرو می کنند و در پرسپکتیو اشکال جدیدی ایجاد می کنند. این گروه یک انتقال از تصویر به حجم و بالعکس است. مکانی که گاه سازه های آشنا را ویران می کند و گاه سازه های جدیدی می آفریند. شاید بتوان گفت هنرمند این بلوک های مکعبی را با رفت و برگشت بین رسانه ها و مواد مختلف و مبارزه با فرم و ساختار خلق و بازتولید می کند.

گشت در گالری در تعطیلات آخر هفته

جدایی در نمایشگاه ویستا

نمایشگاه انفرادی نقاشی شیرین لیانگ تا دوشنبه 16 آبان در گالری ویستا به نشانی تهران، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11، خیابان مطهری، پلاک 11 برپاست.

رنج دست در گالری ما

نمایشگاه انفرادی نقاشی قمرث تا جمعه 20 آبان 1403 در گالری دانا به نشانی تهران، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، کوچه سوزان، پلاک 4، ژانگ 2 برپاست.

مشاهده آثار گالری سهراب

نمایشگاه انفرادی نقاشی های علی خسروی تا دوشنبه 23 آبان 1403 در نگارخانه سهراب واقع در تهران، خیابان سمی، قبل از رامسر، پلاک 142 برپاست.

24457

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *