اخبار اخبار تکنولوژی

پاداش یک میلیون دلاری در انتظار این افراد

تبلیغات بنری


به گزارش – و بر اساس گزارش دیجیاتو، پیش از اینکه قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل در هفته آینده در دسترس عموم قرار گیرد، محققان امنیتی اعلام کردند که در صورت یافتن… آسیب پذیری های امنیتی اطلاعات اپل میلیون دلار حقوق خواهند گرفت.

سازنده آیفون که قصد دارد هفته آینده iOS 18.1 را با برخی از قابلیت‌های Apple Intelligence منتشر کند، در پستی در وبلاگ امنیتی اپل، نرم‌افزاری را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها در پلتفرم Private Cloud Compute یا PCC خود معرفی کرد. این شرکت در مورد پلتفرم خود نوشت: «این سرویس ابری خصوصی، نیازهای محاسباتی پیچیده هوش اپل را در حالی که امنیت پیشرو در صنعت و حفاظت از حریم خصوصی ارائه می‌کند، انجام می‌دهد.

پاداش های مالی برای کشف آسیب پذیری در هوش مصنوعی

اپل می‌گوید اگر محققی بتواند از راه دور کدهای مخرب را روی سرورهای محاسبات ابری خصوصی خود اجرا کند، تا یک میلیون دلار جایزه دریافت خواهد کرد. همچنین، اگر راهی برای استخراج اطلاعات حساس کاربران یا درخواست‌هایی که از هوش مصنوعی کرده‌اند پیدا شود، محقق در آن جایزه است. 250 هزار تومان دریافت می کند

علاوه بر این، اپل برای “هر گونه مشکل امنیتی با تاثیر قابل توجه” که در رده خود قرار نمی گیرد، جوایزی در نظر گرفته است.

شرکت‌های صنعت فناوری مانند اپل و مایکروسافت برنامه‌های «Bug Bounty» را ارائه کرده‌اند که به هکرها و محققان امنیتی برای گزارش خصوصی نقص‌ها و آسیب‌پذیری‌ها در محصولاتشان پاداش‌های مالی ارائه می‌دهند.

غول آیفون همچنین یک راهنمای امنیتی منتشر کرد که جزئیات فنی PCC، یک “محیط تحقیقات مجازی” را که می تواند بر روی Mac مجهز به Apple Silicon، 16 گیگابایت رم، آخرین پیش نمایش توسعه دهنده macOS Sequoia 15.1 و کد منبع PCC نصب شود، منتشر کرد.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *