اخبار اخبار عمومی

واژگونی ساینا و سقوط پژو از پل مرگبار شد/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وب سایت رابو، حسین درخشان مدیر عامل هلال احمر استان سمنان شامگاه 13 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 19:25 روز جمعه 13 آبان ماه گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو ساینا در 10 کیلومتری شهر واژگون شد. اعلام شد جاده ایوانکی به شریف آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، آمده است: پس از دریافت این گزارش، امدادگران پایگاه امداد و نجات ایوانکی شهرستان گرمسار به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان افزود: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر و فوت دو نفر شد که پس از نجات امدادگران هلال احمر و انجام اقدامات اولیه، مصدومان به مرکز درمانی انتقال یافتند. همکاری با اورژانس 115 اجساد متوفیان به مقامات امنیتی حاضر در محل تحویل داده شد.

سقوط 4 نفر از پل پژو پارس در جاده سرخا – آرادان جان باختند.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان همچنین از کشته شدن دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر در غرب استان خبر داد و گفت: ساعت 20:25 امروز جمعه گزارشی مبنی بر الف سقوط خودروی پژو پارس از روی پل در کیلومتر 68 جاده سرخه به مرکز هماهنگی عملیات و کنترل جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که امدادگران پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان بلافاصله به محل اعزام شدند به محل حادثه. حادثه

وی گفت: پس از رسیدن امدادگران و ارزیابی آنها مشخص شد این حادثه همچنین منجر به فوت دو نفر و مجروح شدن دو نفر شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان افزود: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی، اجساد را به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و مجروحان به مرکز درمانی انتقال یافتند. همکاری با اورژانس 115 خدمات.

خودروی سینا واژگون شد و خودروی پژو از روی پل سقوط کرد/عکس

47236

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *