اخبار اخبار تکنولوژی

رقیب منصوری، مرسدس‌بنز کوپه را تبدیل به موشک کرد

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین: ما در طول سال‌ها خلاقیت‌های جالب زیادی از برابوس دیده‌ایم، اما هیچ‌کدام به اندازه این خودرو جالب نبود. رقیب ایرانی المنصوری. مرسدس بنز SL که یک کوپه بود، به خودروی ترمز آزاد کننده تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در سقف، ستون و انتهای خودرو داشت. این پروژه عجیب GTS Rocket نام دارد.

این شرکت بدنه آجری فیبر کربنی را برای دستگاه GTS طراحی کرد. سپر جلوی جدید دارای یک اسپویلر برجسته برای کاهش بالابر است. نمای جانبی با تجهیزات بسیار عضلانی همراه است. سانروف نیز به طور کامل از بین رفته است، و یک بخش عقب برجسته جایگزین شده است که دریچه تیراندازی دو در را مشخص می کند. برابوس یک سپر عقب با طراحی تهاجمی و یک دیفیوزر بزرگ با چهار لوله اگزوز فیبر کربن نصب کرده است.

مرسدس بنز، رقیب منصوری، این کوپه را به موشک تبدیل کرد

بر اساس این گزارش موتور 1با فشار دادن پدال گاز، موتور هیبریدی V8 قدرت بالایی را ارائه می کند. برابوس موتور توئین توربو مرسدس را به 4.4 لیتر رسانده و 785 اسب بخار قدرت تولید می کند. در همین حال، در عقب، موتور الکتریکی SL 201 اسب بخار دیگر به ترکیب خروجی اضافه می کند. همه چیز در نهایت به چرخ هایی با ابعاد 21 اینچ در جلو و 22 اینچ در عقب، از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک منتقل می شود. ترمزها و سیستم تعلیق نیز ارتقا یافته است.

مرسدس بنز، رقیب منصوری، این کوپه را به موشک تبدیل کرد

همه این اعداد خودرو را سریع و قدرتمند می کند. شتاب صفر تا 100 برابوس 2.7 ثانیه است که کمی سریعتر از SL استاندارد است. حداکثر سرعت به 316 کیلومتر در ساعت محدود شده است که کمی بالاتر از نسخه استاندارد است.

مرسدس بنز، رقیب منصوری، این کوپه را به موشک تبدیل کرد

کابین نیز تغییر کرده است، اما برابوس دیگر آنقدر که در پروژه‌های دیگر دیده‌ایم دیوانه نیست. فیبر کربن زیاد و آلکانترا، به‌علاوه دوخت سفید و نور آبی، جلوه خاصی به فضای داخلی تاریک می‌بخشد.

مرسدس بنز، رقیب منصوری، این کوپه را به موشک تبدیل کرد

برابوس به قیمت گذاری یا اهداف تولید موشک GTS اشاره ای نکرده است، اما می توان تصور کرد که با قیمت گزاف و تولید بسیار محدود روبرو خواهیم بود.

58321

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *