اخبار اخبار ورزشی

عکس | شهادت پسردایی کشتی‌گیر المپیکی ایران در حملات رژیم صهیونیستی

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، صبح امروز دو سرباز ارتش در راه دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند. بر اساس این اطلاعیه سرگرد حمزه جهاندیدا در این حمله به شهادت رسید.

به گزارش خبروزی، مهدی محسنی نژاد ملی پوش وزن 60- کیلوگرم با انتشار تصویری از شهید جهاندیده نوشت: سرگرد جهاندیده سحرگاه امروز در پی حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. روحت شاد پسرم

محسنی نژاد امروز (شنبه) در گفت و گوی کوتاهی با اشاره به شخصیت این شهید مدافع وطن گفت: وی شخصیتی با اخلاق و همراه با شور دینی و میهنی بود. این شهید با توجه به اخلاق ورزشی خود همواره پیگیر مسابقات ورزشی به ویژه کشتی بود. این شهید عزیز بارها در خانواده ما طرفدار کشتی بود و بعد از هر مسابقه از من و برادرانم تلفنی و حضوری جویا می شد. در واقع این شهید قهرمان بزرگ ایران است.

برادران محسنی نژاد بهبهانی مدال های متعدد کشتی جهان و آسیا در رده های سنی مختلف را کسب کرده اند. مهدی برادر بزرگتر در المپیک 2024 پاریس حضور داشت و دارای سه مدال نقره و یک مدال برنز در رده امید است. آمادرضا برادر کوچکتر نیز قهرمان نوجوانان آسیا و سوم جهان است.

258 258

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *