اخبار اخبار تکنولوژی

انسان-شامپانزه‌ آزمایشگاهی به قدری وحشتناک بود که خالقش آن را کشت!/ عکس

تبلیغات بنری


تینا مزدکی: چارلز داروین در سال 1871، با در نظر گرفتن شباهت های بین نخستی های آفریقایی، این فرضیه را مطرح کرد که انسان ها از آفریقا آمده اند. از آن زمان، دانشمندان سعی کردند این استدلال تکاملی را با ایجاد هیبریدهای انسان و شامپانزه آزمایش کنند.

اگرچه ایلیا ایوانوویچ ایوانف، زیست شناس شوروی به دلیل تلاش های بحث برانگیز خود برای ایجاد هیبریدهای انسان و میمون در دهه 1920 شناخته شده است. اما باید بدانید که او تنها دانشمندی نیست که سعی در تجسم این حیوان داشته است. به گفته گوردون گلب روانشناس تکاملی معروف، آزمایشی برای ایجاد “انسان نما” نیز در آزمایشگاهی که او در آن کار می کرد انجام شد.

غالب ادعا کرد که این هیولای خاص قبلاً در فلوریدا ایجاد شده بود و دانشمندان پس از موفقیت در آزمایش وحشت کردند. حالا جای تعجب نیست که بپرسیم چرا یک نفر چنین کاری انجام می دهد؟

دانشمندان بر این باورند که از آنجایی که اعضای بدن انسان در داخل میمون ها به خوبی رشد می کنند، چنین حیوانی می تواند در آینده برای انسان مفید باشد. چندی پیش، یک محقق اسپانیایی ادعا کرد که موفق به ایجاد اولین هیبرید انسان و میمون در جهان در آزمایشگاهی در چین شده است. به گفته خوان کارلوس ایزپیسووا بلمونته، جنین دورگه زنده بود و اگر سقط نمی شد به دنیا می آمد.

به گفته گلب، ایجاد یک حیوان دورگه با انسان تجربه جدیدی نیست، زیرا این فرآیند در قرن بیستم انجام شد. آنها یک شامپانزه ماده را با اسپرم انسانی از یک اهداکننده ناشناس در دهه 1920 در اولین مرکز تحقیقاتی پستانداران در ایالات متحده در پارک اورنج، فلوریدا تلقیح کردند و ادعا کردند که نه تنها لقاح اتفاق افتاده است، بلکه به پایان رسیده و منجر به بارداری می شود. . تولد انسان – شامپانزه زنده است.

در عرض چند هفته، دانشمندان شروع به مطالعه خلق و خوی این حیوان کردند و به زودی کودک را کشتند. گفته می شود محققانی که روی این پروژه کار کردند از تولد یک هیبرید انسان و اسپرم در بدن یک شامپانزه آنقدر وحشت زده شدند که آن را کشتند.

شامپانزه انسان در آزمایشگاه آنقدر وحشتناک بود که خالقش او را کشت!/تصویر

شامپانزه ماده

Gulp به دلیل توسعه فناوری “خود تشخیصی” شناخته شده است. او نشان داد که نخستی‌ها می‌توانند خود را در آینه تشخیص دهند و بنابراین خودآگاه هستند. در حالی که چنین پروژه هایی ممکن است عجیب به نظر برسند، دانشمندان همچنان از جنین میمون در آزمایشگاه ها برای مطالعه نحوه رشد اندام ها در محیط آزمایشگاهی استفاده می کنند و در برخی موارد محققان توانسته اند این حیوان را در خارج از رحم به مدت 25 روز رشد دهند.

منبع: Unilad

227323

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *