اخبار اخبار ورزشی

فتح بزرگ خیبر!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ سرمربی جدید باشگاه استقلال کار خود را از خرم آباد آغاز کرد. پیتسو مسیمانه که جایگزین جواد نکونام روی نیمکت آبی ها شده بود در اولین تجربه خود با خیبر خرم آباد به مصاف پایتخت نشینان رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان سعید دخی به پایان رسید.

بازی هفته نهم – دور بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران
شنبه: 5/8/1403; ساعت: 16:45
ورزشگاه: لیر آرنا / 20000 تماشاگر
هیئت داوران: وحید کاظمی / دستیاران: محمد عطای، اسماعیل احمدی; داور چهارم: امیر ایار / داور VAR: احمد محمدی، کمک داور VAR: علی اصغر مومنی / کنترل: علیرضا کهوری.

سازند خیبر:

تونی باتیستا، سجاد ابرقاوی، کوین بولی، احسان حسینی (35- مسعود محبی) | سینا خادم پور فرید العامری علی رضا دغاله مهرداد قنبری ماهران آل احمدی فراز امام علی عارف رستمی
مربی: سعید زهی

پیکربندی استقلال:
سید حسینی حسینی سمعان فلاح امیرحسین مردممند میلاد زکی پور (22- ابوالفضل جلالی) | رامین رضاییان الزبیر همجنس علی رضا کوشکی (46- گائل کاکوتا) | دیدیه آندونگ آرمان رمدانی مشاریپوف محمد حسین اسلامی
مربی: پیتسو موسیمانه

فتح بزرگ خیبر!

توضیحات گل:

خیبر خرم آباد 1-0 استقلال (دقیقه 10: مهرداد قنبری): بعد از اینکه خیبر صاحب یک ضربه کرنر شد، پاس مستقیم قنبری به درون دروازه رفت تا میزبان از آبی ها پیش بیفتد.

خیبر خرم آباد 1 – استقلال 1 (دقیقه 56: رامین رضاییان): ارسال گیل کاکوتا به دروازه پس از عبور از همه بازیکنان با ضربه دوم به رامین رضاییان رسید و این بازیکن توانست با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند.

خیبر خرم آباد دو – استقلال یک (دقیقه 59: مسعود محبی): پس از ارسال کرنر روی دروازه استقلال از محوطه جریمه، ارسال فراز امامعلی به مسعود محبی رسید و ضربه این بازیکن به گل دوم خیبر تبدیل شد.

خیبر خرم آباد 3-1 استقلال (دقیقه 90+3: محسن سویید چاکایی): مدافعان استقلال در دفاع از توپ اشتباه کردند ضربه سفید شقائی وارد دروازه استقلال شد.

کارت زرد:

خیبر: طباطبایی (79) – فرید امیری (86)

استقلال: ابوالفضل الجلالی (86)

لحظات حساس:

دقیقه اول: خیبر بازی را محکم آغاز کرد و در رفت و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به سینا خادمبور رسید تا ضربه این بازیکن به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 6: ارسالی از سمت چپ به سمت دروازه با ضربه سر احسان حسینی مدافع خیبر همراه شد تا توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: پس از رد و بدل شدن توپ در داخل محوطه جریمه توپ به عارف رستمی رسید و حسینی ضربه او را به کرنر فرستاد.

دقیقه 16: ارسال ماشاریپوف با ضربه سر کوتاه جیان رمضانی همراه شد که باتیستا به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 23: حسینی با واکنشی خیره کننده دروازه بولی را با ضربه سر زد که البته بازیکن خیبر آفساید اعلام شد.

دقیقه 26: پاس خیره کننده مرادمند از سمت راست به رامین رسید و او توپ را به اسلامی داد. این بازیکن به دوش اول و دوم رضاییان نیز پاسخ داد که توسط باتیستا مهار شد.

دقیقه 27: شوت از راه دور قنبری در دو مرحله با پیروزی حسینی همراه شد.

دقیقه 31: شوت از راه دور آندونگ را باتیستا با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه 43: ارسال کوشکی از سمت راست به جلالی در سمت دیگر رسید که ضربه او را باتیستا با پایی غیرحرفه ای مهار کرد.

فتح بزرگ خیبر!

دقیقه 53: شوت گائل کاکوتا به بیرون رفت.

دقیقه 58: روی پاس به دروازه کوین پولی دروازه استقلال را تهدید کرد، حسینی اولین ضربه را زد و در برگشت دوباره پولی صاحب موقعیت شد و حسینی با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 66: با اشتباه باتیستا توپ در مقابل دروازه خالی به دست استقلالی ها رسید اما آبی ها قدر این پاس خوب را ندانستند و فرصت را هدر دادند.

دقیقه 77: شوت گائل کاکوتا از پشت محوطه جریمه به تور نزدیک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 79: پاس خیره کننده خادمبور سفیدچکایی را پیدا کرد، او با حرکتی خیره کننده مرادمند را از مسیر خارج کرد و حسینی توانست ضربه او را مهار کند.

دقیقه 87: ارسال سانتری به دروازه با ضربه ای همراه شد که توپ توسط باوتیستا مهار شد.

257251

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *