اخبار اخبار سیاسی

ایران اسناد حمله اسرائیل و نه زمان آن را با «اقدامات سایبری» بدست آورده بود /سیستم پدافند هوایی مانور واقعی خوبی داشت

تبلیغات بنری


به گزارش -، حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه های نظامی ایران در تهران، ایلام و خوزستان تاکنون منجر به شهادت 4 تن از نیروهای ارتش شده است. بر اساس گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، با توجه به عملکرد به موقع پدافند هوایی کشور، خسارات محدودی وارد شد و بسیاری از سامانه های راداری آسیب دیدند که برخی از آنها به سرعت و برخی دیگر در حال تعمیر هستند. در این میان برخی مدعی هستند که ایران از زمان حمله اسرائیل آگاه بوده است.

اما «آیا آمریکا قبل از انجام حمله اسرائیل به ایران، به مقامات کشورمان اطلاع داده بود؟»

این سوالی است که در طول روزهایی که احتمال دست اندازی رژیم صهیونیستی به خاک ایران مطرح می شد، مطرح می شد. اما این حمله در ساعات اولیه بامداد دیروز تکرار شد و دفاع عالی از پدافند ایران است.

دروغ های صهیونیست ها در مورد حمله به ایران

امیر موسوی کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با – گفت: این که ایران از تاریخ حمله مطلع شده است دروغی بیش نیست و صهیونیست ها برای نشان دادن ایران اینگونه اخبار را منتشر می کنند. موفقیت ضعیف

موسوی گفت: صهیونیست ها می خواهند بگویند این قدرت ایران نبود که در مقابل حمله ما ایستادگی کرد، اما خبر ما این است که این حمله باعث ضعیف جلوه دادن اسرائیل شد. این یک دروغ است. ایران توانست از طریق برخی عوامل یا از طریق رویه های سایبری اسنادی را در مورد شرایط حمله – اما نه زمان آن – به دست آورد. بنابراین آمادگی بسیار خوبی داشت و سامانه پدافندی ایران به خوبی در این منطقه مانور داد.

سامانه‌های پدافندی ایران در حمله اسرائیل آزمایش شدند و موفق شدند

وی به عملکرد سامانه پدافندی ایران اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ گونه تجاوزی به حریم هوایی ایران صورت نگرفته و این سامانه ها به خوبی آزمایش نشده اند. اما دیشب یک مانور خوب انجام شد و نتیجه داد.

این کارشناس منطقه گفت: متوجه شدیم که سامانه های پدافندی ایران هماهنگ بوده و مدیریت الکترونیکی بسیار خوبی در این زمینه دارند. قدرت راداری این پدافندها عالی بود و موشک ها و موشک های ضدهوایی توانستند به خوبی هدف گیری کنند. همه اینها را می توان مانور زنده و واقعی دانست نه فرضی و فرضی.

2727

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *