اخبار اخبار اقتصادی

رکوردشکنی دوباره‌ی اُکالا؛ ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در یک روز

تبلیغات بنری


اوکالا پس از اجرای جدیدترین کمپین 360 درجه خود توانست در روز پنجشنبه 12 آبان 1403 رکورد بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را بشکند.مدیر روابط عمومی این برند اعلام کرد که پلتفرم اوکالا توانسته است با اجرا در عرض 24 ساعت 157400 سفارش را ثبت کند. کمپین “تخفیف” الکبیر” طی دو روز در میان کمپین بزرگ “من آن را به صورت رایگان تحویل می دهم”.

رضا عباسی، مدیر ارتباطات بازاریابی Ocala درباره این رکورد گفت: Ocala توانست در 12 آبان 157400 سفارش ثبت کند و رکورد قبلی بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را که حدود 130000 سفارش در یک روز بود، بشکند. ثبت چنین رکوردی نه تنها از محل فروش مهم است، بلکه یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم پیچیدگی عملیاتی، حفظ کیفیت خدمات و تحویل موفق سفارشات است.

ضبط 4 دستور در ثانیه

در ساعات اوج فروش کمپین فروش فوق العاده که بین ساعت 12:00 تا 14:00 روز پنجشنبه 12 آبان بود. اوکالا توانست 31564 سفارش را ثبت کند که آمار مهمی در این صنعت است.

مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی Okala مشارکت ویژه بیش از 40 برند برجسته FMCG در کمپین فروش فوق العاده تخفیف و همچنین حضور گسترده در فضاهای تبلیغاتی آفلاین، سطح شهر و حتی آنلاین را در قالب “I” مد نظر قرار می دهد. کمپین ll Do “Deliver It for Free” دلیل مهمی برای این موفقیت است.وی افزود: برندهای شرکت کننده در کمپین فروش فوق العاده تخفیف مانند کمپین های قبلی افزایش قابل توجهی در فروش محصولات خود در پلتفرم Ocala تجربه کردند.

شکستن دوباره رکورد اوکالا. 157 هزار و 400 درخواست در یک روز ثبت شد

10 برند پرفروش در کمپین دو روزه “تخفیف فوق العاده”.

عباسی درباره پیچیدگی‌های آخرین دستاورد این برند توضیح داد: به طور کلی نقطه تمایز صنعت خواربارفروشی آنلاین از سایر شاخه‌های تجارت الکترونیک، موضوع سرعت تحویل و تقسیم‌بندی عملیاتی آن است -تقاضا) تحویل در کسب و کار ما پیچیدگی اجرای کمپین های فروش بزرگ را دو چندان می کند. که ما می توانیم کیفیت خدمات متعادلی مشابه روزهای عادی ارائه دهیم.

اوکالا پیش از این در گزارش ۱۴۰۲ گفته بود که با تاکید بر تمرکز بر بهبود تجربه لذت بخش برای کاربران، آغاز تحول است و همچنین ماموریت خود را ایجاد یک تجربه خرید راحت و اقتصادی برای همه گروه ها اعلام کرده بود. این پلتفرم به کاربران سراسر کشور این امکان را می دهد که به راحتی از سوپرمارکت ها و زنجیره های محلی اطراف محل سکونت خود خرید کرده و با ارسال رایگان و فوری سفارشات خود را در مقصد مورد نظر دریافت کنند.

پلت فرم خرید آنلاین سوپرمارکت اوکالا اولین استارت آپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و در اکتبر امسال هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *